sobota, 30 lipca 2022

23. Nadawanie imion petkom - cz. I

 Hej!

Śniło mi się dzisiaj, że miałam kolejnego obserwującego xD Niestety to tylko sen, heh. 

Witam Was w pierwszym poście z nowej serii :) 

Póki co nie dostałam żadnych propozycji na imiona dla petków, a nie mogę wysiedzieć mając tyle nienazwanych PetShopów. Także idę wyjątkowo od prawej strony. Myślę, że będę wymyślać w każdej notce po pięć imion, a do kolekcji dodam je, kiedy już wszystkie nazwę. To co, zaczynamy?

Tutaj imię było oczywiste. On trzyma takie cute nadgryzione jabłuszko :) Niestety, ma dość sporą ilość rdzy :/

Chomiczki chciałam nazywać takimi właśnie imionkami :) on również ma rdzę :// ale jako ostatni z mojej części tego shoppingu.

Jak zresztą widzicie, wykonałam w paint'cie bardzo profeszynal tło. Nie wiedziałam, czy dodatkowo podpisywać zdjęcia, jak sądzicie?

To imię wzięłam z posta Galaxis. 

Ostatnie imionko w tym poście. Julie nazwała tak shorthairkę. Stwierdziłam, że ten paw ma takie słoneczne, letnie kolory. 


A tym petkom możecie proponować imiona c; 

Następny post pojawi się, kiedy dostanę propozycję imienia na każdego LPS'a ze zdjęcia :)

Także zapraszam do komentowania i czytania starszych postów,

Odpowiedzi na ten post,

Dziękuję za przeczytanie tej notki. 

Liczę na ciekawe propozycje :)

Do napisania!

~ Diario 

Ja chyba jakiś wiersz na zakończenie powinnam napisać

Edit : jednak petki już wszystkie nazwane •u•

2 komentarze:

  1. *to uczucie gdy chciałaś napisać w komentarzu propozycje na imiona dla pokazanych lps, ale na końcu posta przeczytałaś, że jednak wszystkie zostały już nazwane*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie smutne :') Spokojnie, jest jeden obywatel bezimienny. Dog z G5, na pewno gdzieś był/jest c:

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3