poniedziałek, 18 lipca 2022

13. Ciekawostki o mojej kolekcji

Hej! 

Dzisiaj trochę inna notka, zapraszam:)

Ciekawostki o mojej kolekcji i o mnie :D

- Przez długi czas zbierałam G5

- Pierwszymi moimi LPS z G2 były Alice #832 i Chelsy #1402 (powinno być Chelsea) 

- Mam tylko jedną powtórkę

- Mam jednego LPS z czarną rurką - kicię z kociego placu zabaw 

- Przez długi czas moim ulubionym LPS była Meghan, kicia syjamska (zdjęcie w poście o mojej organizacji LPS)

- Nie lubię zmieniać orginalnego wyglądu LPS.

- Zawsze bardzo uważam, aby nie zgubić żadnego petshopa. Kiedy byliśmy na wakacjach, liczyłam je co kilka minut, nawet, jeśli nie miały żadnej możliwości, żeby wypaść

- Kiedyś, za czasów zbierania G5 miałam cały spis kolekcji

- Dawniej uczyłam się na pamięć wszystkich imion LPS'ów (tych od Hasbro)

Okej, to do napisania!

~ Diario <3

PS. Dziękuję Foto za obserwację :D

 

2 komentarze:

Zostaw coś po sobie <3