czwartek, 14 lipca 2022

8. Moja organizacja LPS

 Hejo!

I co ja mam tu napisać Przejdźmy do rzeczy. 


Organizer nr 1

Mieści się w nim (i na nim) może nawet połowa mojej kolekcji a jednak nie.


Regał 

Na regale trzymam LPS z gazetek.


Koci Plac Zabaw 

Mieści koty (ale nas tym zaskoczyłaś, Diario. Nikt się nie spodziewał, że na kocim placu zabaw są koty). Nie są one jakoś szczególnie wybrane, po prostu miałam je  na początku kolekcjonerstwa ciągle to jest początek, nawet dwóch lat nie zbieram , tak samo jak plac zabaw. Jedynie kotek z fioletową grzywka dołączył później. Domek ten znajduje się na regale.


Dom Megaus 

Ekhem. Jest on położony obok Kociego placu zabaw. Mieszkają w nim Megan i Austin (Megaus) razem z rodziną. Aha, i żeby ktoś się nie zdziwił, bo w którymś tam poście wspominałam, że Leo i Crystal są zaręczeni i pokazywałam tort ślubny, a teraz nagle są z dziećmi. Są one przydzielone im przez mnie państwo do opieki. Tak samo dwóm kotom zwisłouchym, ich biologicznymi córkami są Sylvia, kotka zwisłoucha w obrączce na szyi (nie oceniajcie mnie xd) oraz dwie kotki zwisłouche z poprzedniego zdjęcia. 


Rama od tablicy 

Trzymam na niej lukrowane zwierzaki. Miało to wyglądać, jakby były postawione losowo. Fajnie to wygląda. Znaczy yym... Zacnie. 


Biurko 

Tu trzymam LPS z wczorajszego shoppingu, bo nigdzie indziej nie ma miejsca.


Organizer nr 2

Ułożyłam LPS kolorami. Możliwe, że inspirację wzięłam od Kotukana, albo wymyśliłam sama. Wygląda to bardzo ładnie. Obecnie ta półka jest tłem bloga.


Centrum Handlowe
Lewa strona od góry: małe persy, longhairy, POPy, króliki z długimi uszami.
Prawa strona od góry: duże persy, longhair, LPS, które nie mają się gdzie podziać, żyrafy.

Do napisania!
~ Diario <3


1 komentarz:

  1. Czuję niesamowitą nostalgię widząc to centrum handlowe ❤️

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie <3