środa, 13 lipca 2022

6. Czy Hasbro kończy z LPS?

 Hej!

Ostatnio mam wrażenie, że Hasbro kończy produkcję LPS. 

Argumenty:

- Dawno nie pojawiły się nowe figurki, chyba, że o czymś nie wiem. Na Facebooku LPS merch ostatnią nowością jest kalendarz adwentowy z 2020 roku. 

‌- Zniknęła strona littlestpetshop.com. Po wpisaniu jej przekierowywuje nas na produkty LPS, nie ma już "katalogu" G5, 4, 6. 

‌- Mam wrażenie, że na np. Allegro jest coraz mniej figurek.

Anty-argumenty:

‌- Nowe figurki mogą być niedostępne w Polsce.

‌- Littlest Pet Shop to chyba opłacalna produkcja, Hasbro raczej by z niej nie zrezygnowało. 

‌- Być może popularność Littlest'ów spadła, więc sklepy ich nie kupują/kupują ich mniej.

Dobra. Trochę dziwny temat, może się w ogóle wygłupiłam z tym postem. Ale co mi tam, i tak prawie nikt tego nie czyta.

Do napisania!

~ Diario <3

PS. Coś się pokiełbasiło i jako datę opublikowania pokazuje 12 lipiec, a ja dodałam to 13 lipca :)

4 komentarze:

  1. LPS to wielki sukces i zaprzestanie ich produkcji nie byłoby najlepszym pomysłem, ale realia są takie, że coraz więcej osób odchodzi od LPS, są mniej popularne, więc ich produkcja i dystrybucja nie przynoszą już takich zysków jak kiedyś, stały się one mniej opłacalne. Więcej osób odchodzi od LPS dlatego, że moda się zmienia, ludzie też się zmieniają. Ale chyba głównym powodem dla których (obecne) LPS straciły zainteresowanie (nie całkowicie, ale w dużym stopniu) jest wycofanie generacji 2 ze sklepów oraz z produkcji. Oczywiście są kolekcjonerzy, którym nowe generacje przypadły do gustu, ale jednak są oni w mniejszości. Może być też tak, że Hasbro (na razie) nie kończy z LPS, a po prostu ma przerwę. Dłuższą czy krótszą...? Zobaczymy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety od tego czasu się pozmieniało i mamy wyrok :(( Ale nie traćmy nadziei ^^

      Usuń
  2. Tymczasem Basic Fun:
    zaczyna z LPS

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie <3