piątek, 15 lipca 2022

10. Post dodatkowy

 Hej!

Normalnie ten post by się nie pojawił, ale dostałam pierwszy komentarz i wreszcie czuję, że moje pisanie nie idzie na marne <3

LPS'owa blogosfera jest miejscem dla mnie bardzo niezwykłym. W internecie, np. na YouTube czy nawet na MSP przykładowo wysyłanie serc w komentarzach/wiadomościach jest czymś dziwnym. Od razu wszystkim wydaje się, że ktoś się w kimś kocha. Nie rozumiem tego. Olsikowa (https://youtube.com/c/olsikowa) mówiła na swoim filmie, że kochać możemy panią, która podaje nam bułki w piekarni, naszego sąsiada. I o to właśnie mi chodzi, że miłość ma różne rodzaje. LPS'owa blogosfera jest przepełniona miłością. Każdy nowy członek zostaje ciepło przyjęty. Dziękuję, że w moim przypadku też tak było <3 

Założyłam bloga kilka dni temu, a czuję się, jakbym była tu od zawsze. Dziękuję za obserwacje i komentarze. Mam teraz ogromną motywację, może nawet będę wstawiać posty codziennie. Mam taką nadzieję. 

Do napisania!

~ Diario <3





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie <3