poniedziałek, 25 lipca 2022

18. Post z perspektywy LPS'ów

 Willow: Hejka wszystkim :3 z tej strony Willow. Możecie mnie kojarzyć z profilowego Diario i sesji zdjęciowej. Jestem w końcu bardzo piękna ¯\_(ツ)_/¯

Wafel: Przestań wreszcie gderać jak baba na jarmarku.

Poppy: Gderają takie wieśniaki jak ty, Wafelku. Willow mówi lub się wyraża.

Evan: Albo chwali się na prawo i lewo. Masakra z wami, dziewczyny i Waflu. 

Willow: Udam, że tego nie słyszałam. Trzeba wspomnieć, że inspiracją były posty GalaxisLPS (Lokalne LPS), Gabrusi(Moje miasto Littlest Pet Shop), oraz Littlest Memories. 

Evan: W sumie nie musisz udawać xd 

Poppy: Wafel, weź uspokój brata. Za bardzo się wkręcił.

Wafel: Przed chwilą nazwałaś mnie wieśniakiem. 

Poppy: I skłamałam?

Willow: Gdzie dwóch (a w sumie trzech) się kłóci, tam trzeci (czwarty) korzysta. Nasza część posta się kończy, więc do zobaczenia!

-------------------------------------------

Bounty: Hejo! Czas na nas. Dzisiaj przedstawimy państwu temat petkowej inflacji i kłótni politycznych problemów mieszkalnych w mieście. 

Alice: Może zacznę. Po pierwsze, to na 332 petki jest jedna toaleta. I dwie kuwety. Wyobraźcie sobie ten korek :/ Tak samo z kuchnią. Jest tylko jedna. Po co nam statki, foodtrucki, fotobudki i salony fryzjerskie, skoro mamy jedną kuchnię i toaletę?

Twix: Siema. Z tej strony Twix. Moim problemem jest brak teatrów i kabaretów. Gdzie ja mam się realizować? 

Candy: A przy okazji, to przedstawmy Śmieszka. Twix. Jego imię jest krótkie, więc rzadko używamy skrótów. Ewentualnie mówimy na niego Tix lub Ix. Ma dziarę z listkami. Jest spontaniczny, żartobliwy, czasami dokucza, ale robi to dla żartów i nikt nie ma mu tego za złe. W paczce ma przezwisko Śmieszek. Interesuje się motoryzacją, podrywaniem dziewczyn i zdobywaniem pał w liceum. Tam również ma status wielkiego łobuza - zawsze, kiedy w szkole coś zginie lub się zepsuje, podejrzenia kierowane są do niego. W sumie nie ma co się dziwić, jego gra aktorska jest na poziomie "to nie ja", "nie wiem", "może starsze chłopaki...", "to pewnie kot zrzucił". Ulubione danie - Kebab. Ulubiony napój - Cola. Ulubiony kolor- czarny. Wiek - 16 lat.

Alice: Ej, co to za faworyzacja :( 

Bounty: Dokładnie. To ja się przedstawię może: Bywam zwana Beti. Jestem spokojna, wesoła. Zwracam uwagę na swój wygląd. Mam dziarę - trzy listki przy oku. Lubię jeździć na rolkach. Ulubione danie - kanapki z serem. Ulubiony kolor - różowy. Ulubiony napój - woda gazowana. Zainteresowania - Muzyka i taniec. Wiek - 17 l.

Alice: Ja też chcę :3 No więc jestem zaradna, inteligentna i troskliwa. Jestem o rok starsza od Chelsy, mojej siostry. Uwielbiam gotować i się uczyć. Wiek - 19 l.

Candy: Ej, wracamy do tematu. Poza tym niektóre LPS'y muszą mieszkać na biurku D: Ale podobno im tam dobrze. Nie rozumiem ich. 

Twix: Może Diario im tak kazała powiedzieć D:

Diario: Chcę się oczyścić z zarzutów. Nic nikomu nie kazałam, a wy już się dosyć naopowiadaliście. Zmiana!

-------------------

Cleo: Wreszcie nasza kolej! Nazywam się Cleo, jestem G5-tkową fotografką i organizatorką wielu akcji. 

Viola: A ja królową :D Chociaż z wszystkimi mieszkańcami jestem na ty. 

Cała reszta G5-tek chórem: Żądamy sprawiedliwości i posta o nas!

Viola: Spokojnie, kochani. Diario bardzo nas lubi, bo gdyby nie my, miałaby tylko 59 Petków. Jesteśmy bardzo z tego zadowoleni i dumni, czyż nie?

Dane Catso: Dokładnie. Bardzo dobrze nam się tu żyje C:

Nita Alpaco: Potwierdzam :)

(Cała reszta G5-tek potwierdza, pojedyncze sprzeciwy)

Cleo: Okej, więc przechodzimy dalej. W sumie to wypada już kończyć. Pa <3

Viola: Jak to było? Do napisania!

Diario: ~ Diario <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie <3