sobota, 16 lipca 2022

11. Mój setny, dwusetny i trzysetny LPS

 Hej!

Ale ja nie lubię pisać wstępów 

Hila - 100 LPS 

Jak stała się 100-tką: kiedy miałam 96 LPS, kupiłam dwie puszki spragnionych zwierzaków i dwa ciasteczka Lucky Pets. Otworzyłam puszki i jedno ciasteczko. W czwartej niespodziance była ONA. Pamiętam, że to były te czasy, kiedy do salonu po nowe petshopy przypływały inne na statku zwierzaków. Jak teraz myślę, to było naprawdę słodkie <3

Aha, no i nie zwracajcie uwagi na ten medal. Kiedyś był ładny, a teraz... sentyment.


Jade - 200 LPS 

Jak stała się 200-tką: kiedyś długo nie mogłam przekroczyć progu dwusetki. W końcu na Mikołajki rodzice kupili mi zestaw kryształowych zwierzaków. Stwierdziłam, że miano dwusetnego petshopa powinien nosić klasyczny osobnik.

A tak w ogóle, to była moja trzecia Jade. Pozostałe dwie to zwykła, bez brokatu ( na mojej tęczy z LPS) oraz mała, na kocim placu zabaw.


Fiołek - 300 LPS 

Jak stał się 300-tką: kupiłam sobie kilka LPS. Do tej pięknej liczby brakowało mi czterech petshopów, więc czwarty LPS, którego zobaczę, otrzyma ten zaszczyt. Ostrożnie i powoli wyciągałam woreczek z koperty. Jako czwartego zobaczyłam JEGO. 


To jest ten zestaw, z którego mam Jade.

Do napisania!

~ Diario <3

4 komentarze:

  1. Fajnie widzieć nowego bloga, już lecę dodać na listę. :3 Też nie lubię pisać wstępów. *piątka* Szczerze? Podziwiam, że wiesz, które figurki przypadały u ciebie na okrągłe liczby, sama straciłam rachubę po 100. Jade to jedna z moich ulubionych figurek z G5, w każdym wcieleniu. Kiedyś postawiłam sobie za cel kupić wszystkie, ale do tej pory mam tylko podstawową. Tęcza na nagłówku wygląda świetnie! A opis tej zabawy z nowymi figurkami mnie rozczulił <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jade jest bardzo podobna do LPSa z generacji 2: LPS #336.
    Fiołek ma ciekawy kształt tęczówek, wcześniej takiego nie widziałam.
    A gdzie jest Twój 400 LPS? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że odpowiadam dopiero teraz, ale Twój komentarz wpadł do spamu 🙃
      Pisząc tego posta chyba Jeszcze nie miałam tyłu figurek, ale jest to James ^^

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3