poniedziałek, 25 lipca 2022

19. I co mam powiedzieć?

 Hej.

Nie wiem, jak zacząć.

Nie mam pomysłów na posty. Kiedy jakiś pomysł się pojawi, zawsze jestem pewna, że jest on mój, a jeśli nie, to piszę w poście inspirację. 

Ostatnio otwieram bloga Mini Creatures' World i widzę post "O końcu Littlest Pet Shop". Na blogu Mój Świat LPS - ciekawostki o jej kolekcji. 

I co? 

Przepraszam. 

Może faktycznie wielkie umysły myślą podobnie, może to zbieg okoliczności. Może po prostu te posty zapadły mi w pamięć, później to sobie przypominam. 

W każdym razie, nie widziałam tych postów, kiedy pisałam swoje. Nie skopiowałam ich. Mam nadzieję, że wybaczycie to podobieństwo :( 

Staram się. Próbuję wrzucać ciekawe posty codziennie, ale nie zawsze się udaje. Ten post absolutnie nie ma na celu zakończenia bloga. Ciągle chcę go prowadzić, chociaż dla kilku osób.

Do napisania!

~ Diario <3 

3 komentarze:

  1. I tak ciekawostki o swojej LPSowej kolekcji każdy LPSowicz ma inne <3
    A właśnie, będą one jeszcze?
    Fajnie by było! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, thx za kolejny pomysł ❤️
      Na pewno byłyby bardziej rozbudowane niż te

      Usuń
    2. No to w takim razie w oczekiwaniu ❤️

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3