środa, 13 lipca 2022

7. Ogromny shopping Lucky Pets!

 Hej!

Zamówiłam (jak dla mnie) ogromną ilość Lucky pets - kulę i trzy lampy. Łącznie dziesięć figurek.





Tak prezentują się nieodpakowane figurki. Kręcenie tą kulą było naprawdę spoko.


To są figurki, które trafiłam w lampach. Oczywiście ja to ja, pomieszałam monety i nie wiem, która jest czyja xD 


A tu gromadka z kuli. Pokaźne stadko. Najbardziej podoba mi się piesio i kaguar (to coś żółtego  ze szpiczastymi uszami).

Tak wygląda etykietka. Moje to Satchel, Bade i Sycamore. Ale, znając życie, i tak to jakoś przekrecę i będą nazywać się inaczej.


Trafiłam super rzadką (!) Flippy, średnio rzadkich Pixy-Puff'a i Fetcher'a, oraz zwykłych - Quint'a, Breezy'ego, Pipsy i Thane. 

Do napisania!

~ Diario<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie <3