niedziela, 24 lipca 2022

16. Sesja z nad morza cz. I

 Hej!

Postów nie było kilka dni, bo byłam na wakacjach. Zrobiłam "parę" zdjęć :)


Tutaj mamy spakowane LPS'y. Do tego parę akcesoriów :D 


I już w trasie. Na zdjęciu Poppy. W sumie jest moim najdroższym petshopem, także "niby" powinnam na nią uważać, ale.. ;P 


No i mamy kolejną Poppy, tym razem na innym tle.


I Connor :D Światło trochę dziwnie pada, ale cóż poradzić. 


Krakers ❤️ wcześniej nazywał się Cinnamon, ale po filmie Kotukana (chyba z kolekcją psów) zmieniłam mu imię na Krakers. 


Tutaj zrobiłam im apartament w szafce nocnej. W tym roku kupiliśmy nowe walizki, które były zabezpieczone taką... Pianką? Więc zrobiłam z niej materace.


I tu zaczynamy zdjęcia z plaży. Dwa kraby, w sumie jedyne G5-tki jakie wzięłam. Z góry przepraszam za cienie :/


Inny kadr. 


Poppy pod koniec plaży (?). Całkiem spoko 🙂


Z innej strony. 


Popiczka na tle morza. Cień telefonu 😑

Connor. Ładna trawa 🌱


I nasz dog na tle morza. Mocno średnie 😐


To o wiele lepsze. Te fale 🌊


Coffe odpoczywa po niczym . Ten leżaczek ze statku zwierzaków jest zaje...fajny 😇


I Lisa. Ta trawa z tyłu robi robotę.


I w dziurze. Miało to wyglądać trochę inaczej, aczkolwiek jest GIT.


Zbliżenie na Ellie. Kopie dołek :)


I tu Krakersik. 


Lukrecja na gałęzi. To jest CUDNE. 


I bliżej. Ale ona ma różowe łapki. 


Charlotte i Charlie. Kurcze, a oni nie powinni być rodzeństwem? Mają takie podobne imiona... Okej, są rodzeństwem xD 


Nasze rodzeństwo :3


I owczarek na tle morza. 


Podobne :)


A to jest takie wspaniałe :3


Żółwie. To też niczego sobie.


Trochę przesunęłam telefon, aby nie było widać cieni. 


Willow. Uwielbiam w niej to, że ma w uszach kwiatuszki 🌸


I morze :)


Na tle mokrego piasku :)


Inne :D 

***

Okay. Niedługo pojawi się cz. 2 :)  

A, tak w ogóle, to kupiłam nowe LPSy :D jak dotrą, to wyczekujcie shoppingu. Jest wśród nich pers.

Do napisania!

~ Diario <3




2 komentarze:

  1. Najbardziej podobają mi się zdjęcia z Krakersem vel Cinnamonem i Ellie, z Lukrecją i z Charlotte i Charlie ^^
    Słodka sytuacja z Charlotte i Charlie, świetnie to wymyśliłaś! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale trzeba przyznać, że sesja z tego roku jest znacznie lepsza haha

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3