poniedziałek, 11 lipca 2022

3. Podsumowanie Wyzwania Kolekcjonerskiego Mini Creatures'World

 Hej!

Wiem, że jest dopiero połowa roku, ale udało mi się je wykonać już teraz, więc nie ma sensu tego przekładać na koniec roku.


LPS #1 - #10

Rafaello #9. Mąż Irys i ojciec Candy.



LPS #101 - #200

Tutaj mamy Brownie'ego #112. Chłopak Charlotte #77.


LPS w kolorze różu

Staram się wybierać z G2. Bounty #2083



LPS z fioletowymi oczami 

Mój trzysetny LPS, gołąb Fiołek (chociaż miałam ochotę nazwać go Zbigniew, Eugeniusz itp.)


LPS z brokatem 

Ellie, piękna corgisia (?) 



LPS z rodziny insektów lub robaczków

Jake. Kupiłam go razem z Centrum Handlowym, cały zestaw w stanie praktycznie nowym kosztował 215 zł. To naprawdę spoko, biorąc pod uwagę, że był tam populars, dokładniej dog.



LPS ze znaczkiem specjalnym w oku

Mam ich całkiem sporo. Wybrałam Savannah.



Stwórz własnego customa

A więc tak. Oryginałów za nic w świecie nie przerabiam (jedynie domalowałam dwóm persom rzęsy kredką akwarelową), fake'ów nie kupuję, a jedyne, jakie mam, są... Słabo zrobione? Do tego pomalowane plakatówkami, nawet nie w całości. Ale nic lepszego nie zrobię, więc chyba można to zaliczyć. Pokażę tego, który lepiej wyszedł.



Nazwij i wymyśl historię wybranej figurce

Wymyśliłam kilka historii, np. Bonnie #1692. Może kiedyś pojawi się na blogu.

Zrób zdjęcie LPS z motywem słodyczy

Zrobiłam całą sesję w cukierni. Na zdjęciach Irys i Candy.



 

Zrób dowolne akcesorium dla LPS 

Zrobiłam trochę tortów z plasteliny. Pokażę najnowszy, na ślub Crystal i Leo.


Crystal jest przy literce C, a Leo przy L.

Do napisania!

~ Diario <3

2 komentarze:

  1. Ja kiedyś chciałam kupić sobie Raffaello (tak, chodzi o tego petshopa), ale zrezygnowałam z tego zamiaru i z tego poniekąd ,,marzenia'' (?), bo zauważyłam, że na pyszczku ma on - jak dla mnie - o zgrozo - róż. Miał to być pan, a nie pani, więc I can't.
    Ooo, Brownie to chłopak Charlotte?! Ale matching... <3
    Znasz Ellie Goulding? Twoja Corgisia Ellie jest ładna i ona i to imię tak do siebie pasują i kojarzą mi się właśnie z Ellie Goulding. Ale nie wiem czy to był Twój zamysł... Dlatego o to pytam.
    Tak, imię Savannah zdecydowanie pasuje do tej żyrafki. Albo do tego żyrafa... No i takie ładne jest to żyrafiątko <3
    Cukiernia robi wrażenie! Skąd masz tą różową kulę? I co to tak naprawdę jest? W sensie wiem, że to jest asortyment cukierni, ale konkretnie i dokładnie to co to takiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3
      Znam tylko z jednej piosenki :)
      kula to lps'owy breloczek ^^

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3