wtorek, 26 lipca 2022

20. Nowe LPS'y :3

 Hej!

Przed chwilą dotarły do mnie nowe petki :) 

Ogólnie, to dzisiaj przyszły trzy, a jutro będzie... 29, z czego 28 dla mnie. Trochę ich kupiłam... 

Sunsan. Ładny skunks. Kosztowała dwie dychy. Co do numerku, w ofercie pisało właśnie tak, więc upewniłam się na merch'u i wygląda na to, że nie dowiemy się, jaki ma w końcu numerek. Ja bardziej skłaniam się do numerku #306 ze względu na datę produkcji - 2007. 

Mój drugi corgi z G2. Wygląda mi na saszetkowego pecia... Zgadza się. Jest w kolorze delikatnego kakałka. W rzeczywistości jest trochę jaśniejsza. 

Prześliczny kurczaczek. Ṭupi to z j. Bengalskiego kapelusz :3 posługiwałam się tłumaczem google, jak coś . Jest jedną z tych figurek, którym pasują "naprasowane" oczy. Jest prze-cute 🥺

To wszystkie figurki na dziś. Jutro... Nie wiem, czy dam radę xD 29 LPS z G2, hehe. 

Do napisania!

~ Diario <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie <3