wtorek, 12 lipca 2022

5. DIY - płaszcz dla LPS

 Hej!

Dzisiaj pokażę, jak zrobiłam płaszcz dla ciągle-bezimiennego-doga. Wiem, że jest on banalnie prosty, i każdy umiał by go zrobić bez tego posta, ale co mi tam. Zaczynamy.

Potrzebujemy kolorowej kartki rysunkowej, nożyczek, taśmy washi i/lub naklejek. 



Na początku ucinamy mały kawałek kartki. Jego wielkość zależy od tego, dla jakiego petshopa będzie płaszczyk. Ja wykorzystałam taką wielkość.


Następnie zgniatamy kartkę w kulkę i ja rozkładamy. Czynność powtarzamy, aż uzyskamy fakturę podobną do materiału, np. taką jak na zdjęciu poniżej.


Okej. Przechodzimy do następnego kroku.


Wycinamy w kartce taką dziurę, aby dało się na figurce "zapiąć" ten płaszcz.


Następnie bierzemy taśmę washi/małą naklejkę i zapinamy płaszczyk. Ja wolę taśmę, bo nie niszczy papieru.


Kiedy już wiemy, jak płaszcz wygląda na figurce, możemy go ozdobić.


Tak prezentuje się dog na tle mojej półki na LPS'y. 

Okej, to do napisania!

~ Diario <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie <3