piątek, 15 lipca 2022

9. Moje POPy

 Hej!

Kiedy wczoraj wieczorem zobaczyłam, że miniCreaturesWorld zaobserwowała mojego bloga i odpowiedziała mi w komentarzu na swoim, chyba pierwszy raz w życiu autentycznie popłakałam się z radości. 

Ktoś może sobie pomyśleć, że to nic takiego, ale ja już miałam lekkie chwile zwątpienia w sens pisania "do ściany" (oczywiście doceniam moją siostrę i BFF, pozdrawiam :D) 

Bardzo, bardzo dziękuję <33

Huh. Trzeba się ogarnąć i przejść do reszty posta. 


Connor. Mój pierwszy POP i jedyny dog. Jak już pisałam w notce o Wyzwaniu Kolekcjonerskim Mini Creatures' World, kupiłam go w centrum handlowym za 215 zł. Gdyby podzielić tą cenę na ilość figurek, na jedną wyszło by ok. 21 zł a domek i akcesoria za darmo. Świetnie to wymyśliłaś, Diario. , więc dosyć tanio. Connor jest spokojnym, miłym dogiem, chociaż wszyscy uważają go za jakiegoś Bad Boy'a xD

Chodził do podstawówki razem z Poppy. Nigdy za sobą nie przepadali, a dodatkowo ja miasto przydzieliło im wspólne mieszkanie. 


Poppy - miła, ale asertywna i odważna. Jeśli nadejdzie taka potrzeba, umie komuś napluć w twarz. Nie kryje swoich uczuć. Jest spontaniczna i wyluzowana. Z Connorem musi się dogadywać, chociaż często dochodzi między nimi do sprzeczek. A teraz strona kolekcjonerska: kupiłam ją za sto polskich złotych. Mogłam, przy dobrej okazji, kupić za to nawet dziesięć figurek, ale nie żałuję. Poppy jest bardzo ładna :) 


No więc tak. Mam dwa POPy i póki co to mi wystarcza. Zdecydowanie wolę persy, mój portfel też. 

Do napisania!

~ Diario <3

13 komentarzy:

  1. Też mam shorthairkę #816! U mnie nazywa się Sibil, kiedyś dostała nawet (BARDZO low quality) osobny wpis, tylko o niej. Wciąż jest jedną z moich ulubionych figurek i chyba jedyną z tak rozbudowanym życiorysem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :D
      Ja szukałam imienia dla Poppy strasznie długo, aż w końcu zmieniłam imię żyrafie na Stella, a imię Poppy przeszło na shorthairkę :)

      Usuń
  2. Widziałam kilka miesięcy temu Poppy na Olx za 10 zł, a niedawno na Vinted za 30 lub 35.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzają się tańsze, ale mam sprawdzonych sprzedawców i wolę kupować od nich ^^

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Imię Poppy idealnie pasuje do tej shorthairki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znacznie bardziej niż do żyrafki, która początkowo je nosiła ^^

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałaby się aktualizacja...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie <3