piątek, 30 września 2022

49. Coś, co nie jest shoppingiem

 Hello! 

Jak widzicie po tytule, zapowiada się wielki przełom. Coś, co nie jest shoppingiem. Cieszycie się? Jeśli tak, to muszę Was zmartwić. Kupiłam kolejne petki. Dwa, ale persy, więc wyczekujcie... Kolejnego SzOpInGu! 

Na początku chcę Wam podziękować. Pod ostatnim postem w dwa dni dostałam cztery komentarze c: A poza tym, dostałam kolejną obserwację<33 Julisiak LPS, dziękuję :D ledwo przyzwyczaiłam się, że mam 5 obserwacji, a tu już sześć. Jestem zachwycona (⁠◕⁠ᴗ⁠◕⁠✿⁠)

Drugim tematem jest to, że zauważyłam na naszej małej blogosferze jakieś ożywienie. W ciągu tygodnia napisały: Studio Parapet LPS, ❤️LPS Garden❤️, They Make Me Smile, Moje miasto Littlest pet shop, miniCreaturesWorld, no i ja. Cieszy mnie to bardzo <3 

Ogólnie to wymyśliłam historio-charakter Kajmaka :3 

Także ma 48 lat, jest milionerem i biznesmenem. Ma swój helikopter i przymierza się do odkupienia statku od Kapitana Gilturtle, który za życia go na pewno nie odda. A jako że u mnie petki nie umierają, Kajmak ma problem xd Chyba że przypadkiem spotka Karmelka, który pomimo słodkiego imienia jest zamieszany w wiele spraw... 

Jeśli chodzi o to, jak stał się bogaty, to nie miał dobrego startu. Jego rodzicom (od których, swoją drogą, się odciął, nie utrzymuje z nimi kontaktu, nie wie nawet, czy żyją) się nie przelewało. To nauczyło Kajmaka pracowitości. Dzięki niej został milionerem, bo jest... A może już był uczciwym, spokojnym petkiem. Ale to nie pieniądze są dla niego najważniejsze.

 Mianowicie Kajmaczek ma córkę Lisę, która jest jego oczkiem w głowie. Niestety Lisa obawia się wyśmiania lub innego traktowania, więc udaje, że jej rodzice zaginęli. Jej matka pokłóciła się z Kajmakiem, rozwiedli się. Lisa ma także rodzeństwo - brata Chris'a, którym "opiekuje się" matka, Bouffè. Tak, to ona jest byłą żoną Kajmaka oraz matką Lisy i Chris'a. Dlaczego napisałam "opiekuje się" w cudzysłowiu? Bo Chris jest pełnoletni. Jednak trzyma się bliżej matki, niż ojca. Jeśli chodzi o jego miłość, jest chłopakiem Ellie. Z kolei Lisa.... U niej sprawa wygląda gorzej. Kajmak uważa, że powinna się uczyć, aby znaleźć dobrze płatną pracę, a nie szukać miłości. Jak widać, chce zapewnić jej dobry start - co trochę dziwnie brzmi w rozbitej rodzinie.

To tyle z historii Kajmaczka i jego rodziny. Może kiedyś ta historia się rozwinie? W każdym razie,

Do napisania!

~ Diario <3





4 komentarze:

  1. Widzę, że ten Kajmak to barwna postać.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOO dziękuję za shoutout ślicznie <3 cieszę się że mogę jakoś wspierać Twojego bloga!
    Kajmak super! Podoba mi się, że masz tak zarysowane powiązania między LPSami- sama mam z tworzeniem tego dość duży kłopot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <33 Szczerze: Myślę sobie, że mógłby mieć córkę. Patrzę na półkę z petkami, wybieram kogoś i gotowe. Ale czasem już czekając na figurkę wiem, że będzie czyjąś np. siostrą c:

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3