wtorek, 27 września 2022

48. Shopping po raz kolejny

 Hejo,

Tak, wiem. 

Ten blog zmienia się w jeden wielki shopping. 

Ale to uzależnia xd 

Czy wy to widzicie? Zestaw z G4, trzy dwójki (G2) i... ANGORĘ Z 2011 W ORGINALNYM OPAKOWANIU. 

Jest przecudny. Ma taką pasującą muszelkę :3 Uwielbiam połączenie niebieskiego i różowego. Kojarzy mi się z watą cukrową i słodyczami •u•

Bardzo mi się przyda. Głównie dlatego, że wygląda na starszego, a ja chętnie takie petki przygarniam. Imię wiąże się z kolorem.

Ona jest taka piękna... Oczki jej tak pasują, a kolor ma śmietanowo - waniliowy. Miałam taką ochotę, żeby nadać jej dwuczłonowe imię. 

A tu G4-ki. Bigley jest idealny... Kształt bernardyna, a do tego umaszczenie... Kochać. Jako prawdziwa kociara jestem również zachwycona kitku. 


Helikopter :3 Piękny i starannie wykonany. Jakość niesamowita, dziękuję za brawa. 


No i gwóźdź programu. Jako JA nie mogłam zostawić jej w opakowaniu, gdyż ponieważ bo tak. Jest przecudna, moja pierwsza G3. 

Do napisania!
~ Diario, która właśnie będzie szukać kolejnych PetShopów  <3










10 komentarzy:

  1. Mam Korala i Kajmaka :3 Swoją drogą, bardzo sympatyczny pomysł na to drugie imię! Nie mam wielu G3 i G4, ale fajnie by było, gdyby wróciły nawet one. Ostatnia generacja nawet przypominała trochę ukochane G2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję c: Taką właśnie miałam ochotę, żeby zamiast wymyślnych angielskich imion nazwać go właśnie Kajmak. G3 mam jedną, G4 kilka. Masz rację :'(

      Usuń
  2. Snow Queen jest na mojej liście do znalezienia już troszkę długo- absolutnie kocham jej kolory :3 G3 też mam jedną, i też kotkę xD trochę zaczynam za nimi tęsknić, chociaż nie myślałam że kiedykolwiek to powiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie od kilku dni przed zakupem, kiedy to zobaczyłam ją u Kotukana. Widzisz, jakbyśmy się zgadały. No są w porządku, najśmieszniejsze są te chude NUSZKI c:

      Usuń
    2. mnie zawsze zastanawiało jak one się na nich trzymały. I to lepiej niż niektóre G2!

      Usuń
    3. Hmm, faktycznie... Przecież one są prawie jak wykałaczki xd a niektóre G2 nie potrafią ustać w ogóle. No trzeba przyznać, pod tym względem Hasbro się poprawiło. (Niekoniecznie xd Do niektórych G5-tek nie mam już cierpliwości hehe)

      Usuń
  3. Piękne peczopki... Mam Pink Frost osobiście. Ten petek rzeczywiście ma coś w sobie xd. Pamiętam, że gdy byłam młodsza i się nią bawiłam, zawsze była "Tą złą"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, faktycznie c: może nie jest szczególnie piękna, ale ma to COŚ. W sumie to wygląda jak czarny charakter, hehe.

      Usuń
  4. Teraz Kinder może mieć PRAWDZIWY HELIKOPTER.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helikopter latający helikopterem. Idealnie 😍

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3