czwartek, 8 września 2022

41. Nowa półka na LPS & organizacja LPS

 



Montaż: YouCut 

Muzyka: Birthday

Muzyk: LiQWYD

URL: http://www.soundcloud.com/liqwyd 


Także takim akcentem Was witam. Jeśli to działa, to wręcz genialnie c:

Także tak się wszystkość prezentuje. Tak jak mówiłam, post o półce jest połączony z aktualizacją mojej organizacji figurek. Zacznijmy od półki c:

Tu dużo o niej pisałam ogólnie, także nie będę się powtarzać. 

Montaż w sumie nie był aż tak długi, ale przez moją krzywą ścianę (pozdrawiam) półce trochę odkleiły się plecy. Oczywiście to wina mojej pozdrowionej już krzywej ściany ( a w sumie komina ), przy pierwszej półce takiego problemu nie było. 

Także przechodzimy dalej. (cz.1, już nieaktualna)

Moja organizacja LPS

Organizer G2 

Moje wszystkie G2'ki :') Nad półką wisi petkowy zegar, który widać na filmie.

Ogranizer G5/4

Taki sam, jak ten G2'ek, chociaż jakby mniej pełny. Wszystko oprócz corgich ma sprawiać wrażenie losowego ułożenia. 

Koci Plac Zabaw

Tutaj nic się nie zmienia :) 

Dom Megaus 


W nim zostali już tylko Megan, Austin, Jazberry, Rainy, Lemon, Sylvia i Ruby. Reszta przeprowadziła się go G5-tkowego organizera głównego. 

Rama od tablicy


W tym miejscu także nic się nie zmieniło i raczej szybko nie zmieni. 

Organizer G5/4, poboczny 

Dlaczego poboczny? Bo nie znalazłam lepszego określenia. Tutaj również bez zmian. 

No to co? Trzymajcie się,

Do napisania!

~ Diario <3


2 komentarze:

Zostaw coś po sobie <3