środa, 14 września 2022

43. Nowe petki

 Hej, dzień dobry :3

Ile razy tłumaczę sobie, że wydaję na figurki za dużo i powinnam zwolnić, tyle razy zdaję sobie sprawę z tego, że tak się nie da. Także przywitajcie nowych obywateli. 


Jest prze - pię - kna. Tak, Lapis to u mnie ona. Jest taka Cute x3 zamiast czułków ma lody. Czy mogłoby być lepiej? W sumie to tak. Skrzydła mogłyby być plastikowe, a nie kartonowe. Ale i tak chyba awansuje na jednego z ulubionych petków. 


Nie wiem, skąd pomysł na imię. Wyświetlił mi się na klawiaturze, kiedy pisałam. Przypadek? Nie sądzę. Ten krokodajl był moim marzeniem. Jest przecudownyyy❤️❤️❤️


Jest przesłodki. Ma taką minkę i pozycję <33 


Imię pierwsze, jakie mi przyszło na myśl. Ma czerwony magnesik, więc zdecydowanie na plus :) 


Imię tak średnie 😐 można na niego mówić Pingłi. Ma taką minkę :') 


Jest przecudna. Uwielbiam ten styl początków G2 <3 
No i co? To na tyle, do napisania!
~ Diario <3 
PS. Zapraszam Was także na Pluszakowego bloga, na którym ostatnio pojawił się pierwszy pluszakowy wpis :3

6 komentarzy:

  1. Lapis jest słodka. Czy ty również kochasz LPSowe wróżki? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, Flora to zdecydowanie mój faworyt. Ma piękne oczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kuzynka miała Lodka, więc ta figurka przywołuje dużo wspomnień. Też nie lubię tych pokracznych skrzydełek - dlaczego nie mogli zrobić normalnych, plastikowych?
    Ale i tak Lapis jest przeurocza. Zresztą wszystkie te LPS takie są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zdjęciach myślałam, że będą plastikowe. Ale w sumie nie ma tego złego, takie skrzydła bardzo ładnie odbijają światło c:

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3