poniedziałek, 5 września 2022

38. Wielkie imionkowanie

 Siemanko, dzień dobry, witam wszystkich. 

Ogólnie to jestem chora (#smutek), ale na szczęście jestem w stanie pisać posty. Przed chwilą naszła mnie ochota na sporządzenie listy persów z G2.

A mi się wydawało, że mam dużo persów :/ Aha, no i jak widzicie, kupiłam dwie piękności (jedna z nich to #371, jak nie widać) Shopping niebawem c: Dlaczego ja muszę zbierać akurat persy, których jest tak dużo? Jeśli wszystkie uzbieram (na co jest 0.0000000000000001 % szansy), będę najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. 

Ale, przechodząc do tematu, jakiś czas temu napisałam tego posta. Na początku Wy mieliście proponować petkom imiona, ale jednak postanowiłam nazwać wszystkich tego-shopping-owców. 

Myślę, że zajmie mi to dużo czasu, ale będzie warto :) 

Podoba mi się to imię, bo jest krótkie i pasuje do tej jaszczurki (czy tam gekona)

Na początku myślałam o czymś w stylu Śnieżynka, Pianka, Truskawka itp. W końcu wpadłam na to imię :D 

Ta krówka musiała mieć jakieś bardzo poważne imię, bo jest u mnie sędzią :3 ten sznurek o tym zadecydował, hah. 

Ze względu na kolor zdecydowałam o imieniu Różyczka. Prawdopodobnie gdzieś już je widziałam, może u jakiejś blogerki c:


Na początku, Miodek to ONA c: Być może imię od Kotukana, ale nie jestem pewna. 


W poście Galaxis pojawiło się imię Nox, trochę je zmieniłam i mamy Nix'a c:


Pasuje jej to imię c: 


Okruszek to również ona :) Jest piękną szczurką •u•


Tak pasuje mu to imię 😍 Tym razem ON, raczej można się domyślić :P


Sówka ma kolor czekoladowy jak batonik, a Merci pasuje IDEALNIE. 


Również inspirowałam się Galaxis, która nazwała shorthairkę Droplet - czyli po angliku Kropelka. 


To imię wzięłam od śnieżynek (?) w oczach gąsieniczki c: Imię czyta się Snołi


Nazwałam ją tak, aby imię przypominało imię mojej pierwszej papużki tego kształtu - Mii.


Zdjęcia tych małych tych tych musiałam zrobić z opcją Makro, aby cokolwiek było widać. Cytrynka oczywiście od koloru. 


Tutaj jestem pewna, że to imię pochodzi od jakiejś blogerki. Na chwilę obecną nie mogę sobie przypomnieć, od której.


Imię pochodzi z serialu Dyskrecja RozuLPS.
Uważam, że do niego pasuje :3


Tutaj kierowałam się takim tokiem myślenia: różowy - różowy lukier - lukier. Więc mamy Lukra (?) :) 


Jej imię oznacza w j. bengalskim błysk. Czyta się je Flesz. 


Jak mówiłam w jednym z postów, chomiczki chcę nazywać np. Orzeszek, Rodzynek, Jabłuszko itp. Ten nazywa się Migdałek °u°


To imię nie ma do niego szczególnego nawiązania. Po prostu uratowało go od imienia Pink xD


Pierwsze imię, które przyszło mi na myśl :) 


Z uwagi na ciasteczkowy kolor, został Ciastkiem :) 
✨♥️✨♥️✨♥️✨♥️
Okay, to na tyle z moich imionek, ale nie na tyle z posta. 


To mój dog z pierwszego shoppingu na blogu. Jakieś pomysły na imię ;3 ?

Do napisania,
~ Diario <3 
PS. Zapraszam Was do zakładki Filmy i kody. Ostatnio dodałam parę filmów :)  

2 komentarze:

  1. Christine, Chris i Lukier są przecudni! Przez Miodek przypomniał mi się mój podręcznik od polskiego, w którym był jakiś dziwny nacisk na poprawną wymowę słów. Co z tego, że wielu nauczycieli się do tego nie stosuje...
    Pamiętam ten post z imionami Galaxis. Sama wzięłam z niego imię dla jednej shorthairki, która niestety potem okazała się być fake'iem :\
    Tak przy okazji życzę Ci przeżycia w szkole i siły do działania<33

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie <3