sobota, 17 września 2022

44. Shopping. Znowu.

No więc tak. 

Muszę zacząć od tego, że jestem pozytywnie zaskoczona ilością komentarzy pod ostatnim shoppingiem. Dziękuję :')

Ekhem. Tak, znowu kupiłam figurki i znowu nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Czy to się leczy? 


On jest przecudowny. Ma tyle detali, np. kropeczki na szyi, przepiękne oczy. Po wyglądzie myślałam, że to jakiś ekskluzyw, ale nie. Zawsze mnie to dziwi, że figurki, które wyglądają bardzo zwyczajnie są ekskluzywami, a te jak dla mnie przepiękne i wyjątkowe są zwykłe. Także jeszcze nie wypracowałam sobie petkowej intuicji xD 


Imię to pochodzi z posta Galaxis. To gąsieniczu było oryginalnie w zestawie z moją Snowy. A, no i widzicie, one są SEP. Nie widzę w nich nic niezwykłego, może oprócz znaczków w oczach. Ale nie powiem, piękne są :3


I mamy pocztówkowego pecia! Bardzo mnie to cieszy. Chaber to niebieski kwiat, może bardziej fioletowo - granatowy. Pod tym względem imię średnio pasuje, ale ogólnie bardzo mi się podoba. 


Jest piękna c: ma taki znaczek, jak Gloss. Nie wiem, co o niej pisać, ma podobne imię do Lapis. 

Do napisania!
~ Diario <3 
 

2 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi się chyba chamber. No a w drugiej kolejności Szafirek. Ten kształt jakoś zaczął mnie przekonywać.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie <3