środa, 7 września 2022

40. Shopping time

 Sieeemanko, dzień dobry, witam Was wszystkich bardzo serdecznie :) 

Także ten. 

Na chwilę obecną mam jedno nowe peszopu, jutro kolejne, a jeszcze kolejne figurki w planach :) 


 Oczywiście moja kreatywność nie zawiodła 😐 W rzeczywistości jest jeszcze piękniejsza :0

Ta piękność 🥺 Jej imię to po francusku ptyś. Nie mam słów, żeby wyrazić, jak bardzo cieszę się, że do mnie należy <3

Okej, ostatnio polubiłam pisanie takich krótkich pościków :) 

Do napisania,

~ Diario <3

PS. Zakładka Filmy i Kody zaprasza ✨♥️ 

4 komentarze:

  1. hej, my jeszcze chyba nie miałyśmy ze sobą styczności czy coś, przez moją długą nieobecność ale widzę że dużo nowych blogów się pojawia. Bardzo podoba mi się Bouffee zwłaszcza, ma bardzo ładne kolory. Powodzonka w dalszym prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, hej! Wow, i dzięki za obserwację <3 Nawzajem :)

      Usuń
  2. Gratuluję tak pięknych LPS! Szczególnie Rose mi się podoba - jej kolorystyka jest nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc po zdjęciach myślałam, że będzie gorsza. A faktycznie jest śliczna :)

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3