wtorek, 20 września 2022

45. Załamka

 Hej? 

Jestem właśnie po przeczytaniu tego posta Mini Creatures' World. I co? Jestem przerażona. 

Stwierdziłam, że muszę, po prostu MUSZĘ z kilku powodów się zaopatrzyć. 

  • Jeśli Hasbro nie produkuje już petków, zaczną znikać ze sklepów
  • Te, które zostaną pewnie będą dużo droższe,
  • Kolekcjonerzy mogą również zacząć wykupywać petki (popieram, oczywiście) 
Także... Zamierzam kupić ich wiele. Postawiłam na G5, bo od G2 mam sprawdzonych sprzedawców, którym raczej petków nie brakuje. 
I, szczerze mówiąc, nawet nie biorę pod uwagę, że porzucę figurki. Pomyślcie, że kiedyś możemy być nazywani Pokoleniem PetShopów... 
Poza tym szkoda, że Hasbro nas o tym nie poinformowało, a Mini Creatures'World musiała się tego dowiedzieć na własną rękę. Jak odchodzą od takiej wspaniałej serii, to wypadałoby chociaż się pożegnać.
Jeśli nie czytaliście posta Mini Creatures' World, to przeczytajcie. Ja się żegnam, idę wybierać petshopy. 
Do napisania,
~ Diario </3 
PS. Jeśli chodzi o godzinę posta, to jestem w domu gdyż ponieważ jestem chora :/ 




6 komentarzy:

  1. Totalnie się zgadzam z tym, że powinni się chociaż w jakiś sposób pożegnać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :// może nawet wtedy więcej by zarobili hasłem "niedługo znikną ze sklepów, ostatnia seria". A tu nic

      Usuń
  2. no bez kitu! Ileż to dzieciaków wychowywało się na LPS, a oni zostawiają nas bez żadnej informacji. No cóż, może to jednak jeszcze nie koniec? Miejmy nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni raz w markecie widziałam petshopy z tej nowszej generacji chyba w 2018 roku, konkretniej takie małe w saszetkach. A generacja 2 zniknęła ze sklepów w 2013 roku, wtedy też weszła generacja 3. W 2019 roku weszły serie kwiatowa i zimowa, a także głodne i spragnione zwierzaki, może po prostu nie zwróciłam na nie (większej) uwagi albo może u mnie ich nie było, mogę też tego nie pamiętać. W 2019 roku i w 2020 roku weszły też Lucky Pets, ale też nie jestem w stanie określić czy były one ogólnie dostępne. Generalnie, kiedy generacja 2 zniknęła ze sklepów przestałam zwracać większą uwagę na nowe generacje stojące na półkach sklepów. Tylko ,,rzucałam okiem'' czy są na nich petshopy i jeżeli tak to jakie, a kiedy widziałam, że są, ale nie jest to generacja 2 to odchodziłam stamtąd zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie <3