niedziela, 23 października 2022

54. Q&A

 Hej! 

Zapraszam na drugie już na tym blogu KjuEndEj!

Pytania od Torineko 

1. Jakie są Twoje ulubione LPS?

Chyba persy, wszystkie (hah) i ta oto kotka syjamska. Oprócz tego, że jest piękna, mam do niej ogromny sentyment<33

2. Kiedy kupiłaś/dostałaś swojego pierwszego LPS?

Pierwszego, zanim jeszcze wiedziałam czym są petshopy kupili mi zapewne rodzice, kiedy miałam kilka lat. Niestety nie wiem, jaki to peczop był dokładnie D:

3. Wolisz seriale LPS czy krótkie filmy LPS?

Zależy. Seriale są mega, uwielbiam się w nie wkręcać i snuć teorie. Krótkie filmy też są niczego sobie, ale jednak seriale wygrywają.

4. Jaki jest Twój ulubiony kształt LPS POP?

Na żywo mam dwa xd Póki co shorthair. 

5. Wolisz LPS POP czy unikaty?

Trudne pytanie... Nigdy nie specjalizowałam się w rozpoznawaniu unikatów. Chyba pop'y, ewentualnie cenne unikaty.

6. Jak przechowujesz swoje LPS i dodatki do nich?

tym poście pokazuję organizację LPS, od tego czasu zmieniło się tyle, że jedna skomplikowana rodzina (xd) mieszka w domu, a kilka figurków na regale z książkami. Ogólnie wszystkie figurki mam na widoku i jeśli wchodzi do mnie koleżanka, pierwszy raz od jakiegoś czasu, to ma takie ✨WOW✨. 

Akcesoria razem z etykietami trzymam w materiałowym czymsik, razem z różnymi badziewiami


7. Wolisz rzeczy, domy, sprzęt, meble dla LPS własnoręcznie zrobione czy kupione?

Zależy. Akcesoria kupione są zazwyczaj fajne, ale nic nie przebije satysfakcji ze zrobienia czegoś samemu, więc raczej wolę wykonywać rzeczy dla figurek własnoręcznie :)

Wykonałam jeden dom i jestem z niego dumna, ale to temat na inny post (;

8. Jakiego kształtu LPS w ogóle nie masz?

Lepiej zapytać, jakie mam xd 

Z takich najbardziej rzucających się w oczy: spanieli, jamników, collich. 

9. Którego kształtu LPS najbardziej nie lubisz?

Kotków z włosami. Są piękne, ale jak dla mnie zupełnie nie pasują im te włosy (przepraszam fanów tego kształtu 💔). 

10. Czy kolekcjonujesz coś jeszcze oprócz LPS?

Lego i pluszaki, chociaż je bardziej mam. Na ich temat pojawiło się kilka postów na moim drugim blogu. Aha, no i oczywiście książki typu Zaopiekuj Się Mną, Zosia i Jej Zoo itp. 

11. Wolisz seriale LPS opowiadające o prawdziwym życiu czy seriale LPS fantasy?

Prawdziwym życiu. Często wyobrażam sobie tą historię i bohaterów w realu. Ale serial, który zamierzam nagrać, będzie trochę Fantasy...

12. Co najbardziej lubisz w LPS?

To, ile ich jest - w niektórych seriach zabawek kolekcjonerskich jest kilkanaście lub kilkadziesiąt, a petków.... Kto to wie? 

Poza tym wiąże się z nimi wiele możliwości: Blogi, sesje, petkowe rodziny, seriale... No i do tego są efektowne.

13. Czego najbardziej nie lubisz w LPS?

Metalowych elementów, przez które rdzewieją. Chociaż pewnie bez nich nie ruszałyby tak głowami <33

PS. Na rdzę najbardziej pomaga soda oczyszczona. Mieszacie ją z wodą do uzyskania gęstej papki, nakładacie na szyję figurki i po jakimś czasie zdejmujecie. Testowałam, działa :)

14. Czy zgubiłaś jakieś LPS i dotychczas ich nie znalazłaś?

Może we ✨wczesnym dzieciństwie ✨. Kiedyś (tu) opowiadałam o shorthairze i skunksie. Moja sis też je kojarzy, więc jeśli istniały to właśnie je zgubiłam, albo... *Planowanie wyprawy na strych*

Za to zgubiłam akcesorium z fotobudki. Niby nic, a boli </3

15. Jak dowiedziałaś się o LPS?

Pierwszy raz w życiu - z reklam. Pamiętacie czasy, kiedy reklamy LPS leciały w telewizji? (': Zawsze na końcu tych reklam pojawiało się pytanie: "Jak duża jest Twoja kolekcja Littlest Pet Shop?", a ja odpowiadałam "Mała, bo jej nie mam xd". 

Jednak dopiero kiedy zobaczyłam fejkowego shorta na Allegro, zainteresowałam się na poważnie. 

Ale szybko zleciało to 15 pytań!

Pytania od graz 

1. wolisz stare, czy nowe LPS?

Raczej stare, ale uwielbiam otwierać nowe zestawy z G5. Także z delikatną przewagą G2 (:

2. masz takie LPS o których myślałaś, że nigdy ich nie zdobędziesz, ale jednak się udało? jeżeli nie, to i tak podziel się jakie masz marzenia "nie do zdobycia"

Hmmm.... Chyba przez chwilę #1159 oraz Kotka z G5 z kolekcji sweetheart. Rzadko w sumie myślę, że nie dam rady zdobyć jakiegoś swojego marzonka xd

Na zdjęciu widać jedno z mieszkań, które zrobiłam. Na numerek nie zwracajcie uwagi, bo mieszkanko należy do innego petka. Muszę się w końcu zebrać i pokazać te domki w jakimś poście xd

3. czyją twórczość z LPStube lubisz najbardziej? może być polska, ale też zagraniczna 

Zdecydowanie ThePuddingLPS. Zagranicznej twórczości nie oglądam, bo nie umiem w inglisz. Seriale Pudi dają taki genialny vibe <33

Dziękuję za pytanka (: 

Jeśli macie jeszcze jakieś - piszcie śmiało!

Do napisania!

~ Diario <3



PS. Baaaardzo dziękuję za kolejną obserwację ♥️

9 komentarzy:

  1. Ale masz fajne półeczki na LPS (te białe), da się je gdzieś kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, z allegro. Link: https://allegro.pl/oferta/polka-na-figurki-ludziki-7689085627?
      Polecam, mam takie dwie ^^

      Usuń
    2. Ooooo super dziekuje ❤️ wygladaja swietnie

      Usuń
    3. Tak <33 Polecam jak najbardziej xd

      Usuń
  2. Teenager LPSpudding najlepsze hahha 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj takk! Teenagers przebija wszystkie inne seriale <3

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe ^^ !
    Co myślisz o petshopach fuzzy (włochate, jak, np. chow chow #332)? Co myślisz o puchatych petshopach (np. szynszyla #2415)?
    Też bardzo lubię książki przygodowe o zwierzętach ^^
    O, nie spodziewałam się tego, że będziesz nagrywać filmy! I to serial(e)!
    Czy jeżeli nie znajdziesz tych zgubionych LPS lub zrezygnujesz z ich szukania to kupisz sobie nowe, takie same egzemplarze, czy pogodzisz się ze stratą?
    Czy gdyby LPS z generacji 2 dalej były w sklepach albo byłaby możliwość kupienia przez internet LPS z generacji 2 oryginalnie zapakowanych to wolałabyś LPS z generacji 2 czy z generacji 5? Wtedy je też mogłabyś otwierać :D Tylko, że są kolekcjonerzy, którzy kiedy zdobędą oryginalnie zapakowane LPS z generacji 2 wolą je zostawić zapakowane...
    Ja też bardzo lubię własnoręcznie zrobione dodatki, chociaż te fabryczne (?) też mi się podobają. Ale ile to się trzeba nieraz namęczyć, żeby zrobić coś takiego...
    Zastanawiam się co ludzie robią z tymi petshopami, że rdzewieją...? No cóż, to pewnie ze starości i/lub złe przechowywanie...
    O tak, filmy Puddingów to jest coś! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, czy będę kontynuować nagrywanie, nie moja bajka xd Aczkolwiek się postaram. Wszystkie moje zardzewiałe petki otrzymałam w takim stanie, więc nie wiem xd
      Dokładnie, Pudi naj <33

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3