poniedziałek, 17 października 2022

53. Main Mania Tag

 Hej!

Zostałam do tego tag'u nominowana przez Julisiak LPS. Na początku nominacja ode mnie, bo zapomnę xd Nominuję Nirle z bloga They Make Me Smile ;DD 

Ogólnie jest 21:51 i powinnam spać, bo jutro szkoła, ale trudno. 

1. Jaki kształt jest Twoją główną manią?

Trudno mówić o kształcie. Jak raczej wiecie, są to persy, ale wszystkie kształty. Może oprócz jednego. Także PERSY <33

2. Dlaczego akurat ten?

Po pierwsze jestem kociarą. Kiedyś patrzę na moje dwa pierwsze persy - Luke'a i Lukrecję i myślę sobie.... Że są genialne i chcę więcej persów. Są przeurocze :3

3. Ile posiadasz figurek tego kształtu?

*Zapalanie światła o 21:56 i sprawdzanie*

Dokładnie szesnaście. Sporo, nie powiem xD

A są to: *ponowne zapalanie światła o 21:58*

#15

#22

#60

#153

#263

#371

#878

#891

#973

#1041

#1169

#1428

#1761

#2063

#2444

#2532

4. Która jest twoją ulubioną z tych, które posiadasz?

Oki, będzie ciężko, hah. Ale jak tak patrzę na półkę, to chyba #1041, aczkolwiek długo marzyłam też o #1159... 



Przy fioletowym kotku nie ma imienia, ale ogólnie jest to Blueberry.  Zdjęcie zdecydowanie psuje Taylor :< 

5. O której figurce tego kształtu najbardziej marzysz?
Hmm... Jak już pisałam, kiedyś głównie o Taylor, teraz ją już mam *patrzenie na mercha i szukanie nowego marzonka*. Aaa, przypomniałam sobie! Marzę o #1063.
Jest prześliczna & mam nadzieję, że tylko u mnie potentegowało jakość. Kojarzy mi się z kawą :3

To tyle z tagu :)
Sprawy bieżące:
-Od teraz SzOpInGi będą pojawiać się raz w miesiącu i będą w nich petki z tego miesiąca. Np. shopping - październik. 
-Bardzo lubię odpowiadać na pytania xd Więc zapraszam do zadawania pytań pod tym postem, jeśli jakiekolwiek  ich trochę dostanę, zrobię Q&A (;
- Zrobić jakiś swój tag? 
Do napisania,
~ Diario <3








10 komentarzy:

  1. Mnie ten kot perski o którym marzysz też się bardzo podoba ^^ Możesz wymyślić swój tag jeżeli chcesz, jestem ciekawa o czym by był ^^
    Pytania do Q&A:
    1. Jakie są Twoje ulubione LPS?
    2. Kiedy kupiłaś/dostałaś swojego pierwszego LPS?
    3. Wolisz seriale LPS czy krótkie filmy LPS?
    4. Jaki jest Twój ulubiony kształt LPS POP?
    5. Wolisz LPS POP czy unikaty?
    6. Jak przechowujesz swoje LPS i dodatki do nich?
    7. Wolisz rzeczy, domy, sprzęt, meble dla LPS własnoręcznie zrobione czy kupione?
    8. Jakiego kształtu LPS w ogóle nie masz?
    9. Którego kształtu LPS najbardziej nie lubisz?
    10. Czy kolekcjonujesz coś jeszcze oprócz LPS?
    11. Wolisz seriale LPS opowiadające o prawdziwym życiu czy seriale LPS fantasy?
    12. Co najbardziej lubisz w LPS?
    13. Czego najbardziej nie lubisz w LPS?
    14. Czy zgubiłaś jakieś LPS i dotychczas ich nie znalazłaś?
    15. Jak dowiedziałaś się o LPS?

    *coś jest nie tak z godzinami, widzę ten post wcześniej niż go opublikowałaś, czy jak?*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się serce cieszy, kiedy widzę takie długie komentarze <33 Szczerze, to nie wiem, ale na pewno coś wymyślę, hihi. Dziękuję za pytanka, a z godzinami zawsze jest coś nie tak ^^

      Usuń
  2. Persy to chyba mój najmniej lubiany kształt haha. Ale masz ich sporo :o
    -mini creatures world

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmniej lubiany? No cóż, gusta są różne. Jasne, ale nie chcę wiedzieć, ile wydałam:o

      Usuń
  3. O kurcze, 16 to naprawdę imponująca liczba persów, haha, tak trzymaj! A koteczka #1063 jest przepiękna, uwielbiam jej kolorystykę i malowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie zamierzam zwalniać ^^ Tak w ogóle to hej <33

      Usuń
  4. hejka!
    1. wolisz stare, czy nowe LPS?
    2. masz takie LPS o których myślałaś, że nigdy ich nie zdobędziesz, ale jednak się udało? jeżeli nie, to i tak podziel się jakie masz marzenia "nie do zdobycia"
    3. czyją twórczość z LPStube lubisz najbardziej? może być polska, ale też zagraniczna

    trzymam kciuki za uzbieranie wszystkich persów :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tymczasem ja ostatnio: dlaczego, skąd, mam tyle persów?
    Aha, ale te moje mają ładne wzory i kolory, to nie, to muszę je zostawić.
    Liczba persów: 5, to moim zdaniem zdecydowanie za dużo w mojej kolekcji.
    A wiem, bo kiedyś to były ,,jedyne dostępne'' LPSowe koty, stąd 3.
    ,,Ten'' musi być babcią Meruit, a ,,tamten'' pasuje na przyjaciela pewnego fretka.
    No i jest 5.
    Zdecydowanie bardziej wolę shorthairy... I tabby caty!
    Destiny caty też bardzo lubię. I squat caty, ale i akurat nie ich kształt tułowia, jaki to niedawno zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie <3