poniedziałek, 10 października 2022

52. Dwa lata.

 Hej!

Dzisiaj jest dziesiąty października, czyli Druga Rocznica Rozpoczęcia Świadomego Kolekcjonowania Littlest Pet Shop. Jestem totalnie nieprzygotowana... Może dlatego że tego dnia mam test z lektury. Tego posta widzicie dokładnie o 12:00 (a jednak nie, coś się zepsuło xd). 

Co się zmieniło od ostatniej rocznicy? 

10.10.2021 - 164 figurki 

10.10.2022 - 393 figurki 

Czyli w rok zdobyłam 229 figurek :0

Nie jestem w ogóle przygotowana. Poprzednio była impreza, dwudniowa, oczywiście petków. W tym roku nie ma NIC. No cóż. Bywa. 

Zawsze nadaję rocznicom tytuł. Poprzednia miała tytuł "My Dreams", a dzisiejsza - "My love". Przygotowałam kilka grafik... Nie chciałam psuć ich podpisami, także proszę o uszanowanie tego dnia i nie kopiowanie zdjęć (; 






Która grafika spodobała Wam się najbardziej? 

Do napisania!

~ Diario ♥️♥️♥️

PS.  Nie wierzę... DZISIAJ JEST ROCZNICA, a nie 10. Prawdziwa data Drugiej Rocznicy Rozpoczęcia Świadomego Kolekcjonowania LPS to 21.10.2022. Przepraszam, nigdy nie miałam talentu do zapamiętywania dat...

Czyli:

21.10.2021 - 164 LPS 

21.10.2022 - 399 LPS 

235 petków, tyle zdobyłam między rocznicami. 

Każdemu zdarza się zapomnieć xd






6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne grafiki ^^
    A co oznacza świadome kolekcjonowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że wiedziałam, co to są petshopy i je zbierałam, a nie, że po prostu były (;

      Usuń
    2. Kolekcjonowanie jest świadome, a zbieractwo nie.

      Usuń
    3. Być może, ale Świadome Kolekcjonowanie ładnie brzmi hah

      Usuń
  2. Boże chciałabym też mieć w pamięci jakąś rocznicę, chociaż nie wiem od kiedy liczymy šwiadome (teoretycznie byłoby chyba z 12 lat już bo używałam słowa kolekcjonerstwo już jako bachor). A 10/10 to taka śliczna data... Gratuluję tak szybko rosnącej kolekcji! Grafiki mają niesamowity urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat miałam ułatwioną sprawę rocznicy, bo peteczkami zainteresowałam się w ciągu jednego dnia (: 12 lat, wow... Dziękuję ^^ W tym roku postarałam się z grafikami :D

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3