środa, 5 października 2022

51. Coś, za czym wszyscy tęsknili

Czyli... SzOpInG!

Hej,

Zapraszam na kolejny SzOpInG! 


Kiedyś chciałam prowadzić serię, w której wymyślalibyście imiona dla petków. Coś nie wyszło, a teraz do tego wracam. Podam trzy propozycje, możecie zagłosować w komentarzu lub zaproponować coś własnego. 
Co do petka... Stan pozostawia wiele do życzenia. Rdza, zabrudzenia... Ale persowi jestem w stanie wiele wybaczyć <33
Propozycje: Pricess, Princessa, Esmeralda


Niestety, drugi pers jest również w stanie ZŁYM. Żółta plama nad oczkiem boli najbardziej 💔 Na żywo jest mniej widoczna. Znacie takie uczucie? Patrzycie na światło dłuższą chwilę, patrzycie na cokolwiek i macie takie mroczki. Za pierwszym razem też mi się tak wydawało, ale niestety prawda jest inna. 
Propozycje (Nie mogłam się zdecydować i dałam cztery xd): Lawenda, Blueberry, Violet, Jeżynka. 
Także co? 
Do kolejnego SzOpInGu  napisania!
~ Diario<3
PS. Z tym kolejnym SzOpInGiEm nie żartowałam...



2 komentarze:

  1. #1041 jest świetna, uwielbiam te jej czerwone oczy <3 Ale i #891 jest ładna ze swoimi brązowymi. Jak dla mnie to zdecydowanie Princess i Blueberry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycje ^^ W sumie nie zwróciłam uwagi na oczy, a naprawdę są przepiękne c:

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3