sobota, 31 grudnia 2022

68. LPS'kowe podsumowanie 2022

 Hej,

to podsumowanie będzie bardzo krótkie, bo trochę mi się nie chciało, a trochę po prostu się BAŁAM liczyć, ile wydałam  na petshopki. Z kolei policzyłam (kalkulator wzdycha) ile ich mi przybyło i jeśli dobrze z kalkulatorem policzyliśmy, to w tym roku zdobyłam

221 figurek! 

Mam nadzieję, że się nie pomyliłam xd 

Z kolei od 11 lipca 2022 napisałam...

68 postów!

oczywiście razem z tym.

I od 11 lipca otrzymałam także...

10 obserwacji!

oraz...

Prawie 100 komentarzy!

z kolei na YouTube, gdzie dopiero stawiam pierwsze kroki, otrzymałam..

5 subskrybcji!

a mój najpopularniejszy short ma....

1,2 tys. wyświetleń!

--------------------------

Pod względem kolekcjonerskim jestem naprawdę zadowolona z tego roku. Jeśli ktoś jest ciekawy, to zapraszam do mojego trzeciego posta, czyli podsumowania Wyzwania Kolekcjonerskiego Mcw.

I to tyle, moi drodzy! Do zobaczenia w 2023, zapraszam także do poprzedniego posta.

Trzymajcie się i do napisania!

~ Diario <3



4 komentarze:

  1. 221 figurek to ,,niektórzy'' mają po kilku, a nawet kilkunastu latach kolekcjonowania.
    Skoro mowa o YouTube, a raczej o LPSTube, to Twój kanał jest uzupełnieniem Twojego bloga, a przynajmniej póki co takie odnoszę wrażenie. I jest on przeznaczony tylko dla czytelników Twojego bloga? W sensie, bo wyszukać się go w wyszukiwarce YouTube'a nie da, bynajmniej mnie się nie udało. Ale weszłam na niego za pomocą linka, który jest na Twoim blogu. Też jest to nowy kanał, więc może po prostu w przyszłości wyszukiwarka YouTube'a go doda jak już będzie więcej filmów, będą tagi, hashtagi, zwiększą się statystyki, subskrypcje, wyświetlenia pod filmami, lajki komentarze i inne takie? No nie wiem jakie tam oni mają algorytmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj jak mówię ile mam figurek i po jakim czasie, to wywołuje to zdziwienie xd Tak, póki co tak. Nie wiem jak z wyszukiwalnością, pewnie masz rację (:

      Usuń
  2. szczęśliwego nowego roku! 221 figurek to na prawdę imponująca liczba :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie <3