sobota, 3 grudnia 2022

62. Shopping

 Hej! 

Pomysł z Petkiem Miesiąca będzie jednak realizowany w 2023 (Czyli za niecały miesiąc O_o) 

Zapraszam na kolejny SzOpInG, tutaj znajdą się petki z końca listopada i początku grudnia ☃️❄️

No więc tak, zaczęłam kupować figurki na vinted. Na początku znalazłam dwie figurki (i to kotków, z dużej puszki głodnych zwierzaków) w cenie 8 zł, więc osobiście jestem zachwycona. 4 złote na figurkę to jak dla mnie takie ✨wow✨

Niebieską kicię nazwałam Marié, a złoto - beżową Ciesta (Od kociej lalki Enchantimals). 

Od tej samej sprzedającej zdobyłam swoje marzenie... Corgi (COLLIE! przepraszam, pomyłka xd) #67, czyż on nie jest przecudny? Nazwałam go Spike, jestem w trakcie wymyślania jego powiązań z innymi pop'ami. 

Do tej paczki dostałam takie gratisy <3 Idealne do petkowego sklep... Cii! 🤫 Wszystko zamierzam pokazać w specjalu na 10 obserwacji, na razie mam 9 <3 (Mega dziękuję za wszystkie, ciągle skaczę po ścianach jak jakąś dostanę) 

I jedno z moich ✨ nieświadomych marzeń ✨. Jest taka cudnaa <3  Również vinted.

I kolejny pop! ♥️ Dałam za nią 35 zł, co jak na orginalnego pop'a w stanie idealnym jest mega dobrą ceną. Również mam ją z vinted. 

Księżycowa Przygoda z LPS
Nawet zapomniałam podpisać, ale zdjęcia takiego khem khema raczej nikt nie ukradnie xd
I mamy ✨ Upośledzonego Tripa (WTF, autokorekta poprawia na trupa 🤨) z gazetki ✨. 

A czemu upośledzonego?

No zobaczcie.

Ogólnie petki z gazetek są tak masakryczne.... Śmierdzą na kilometr, typowy chiński plastik, a do tego bardzo różne od 'orginałów'. Zaliczam je do kolekszyn, ale zdecydowanie nie przepadam. Ojj, Egmont, powinniście się wstydzić. 

Do napisania! 

~ Diario <3 

12 komentarzy:

  1. Spike, Isla i Cherry bardzo mi się podobają <3 !
    Spike to collie, nie corgi.
    Ale skoro bardzo nie lubisz petshopów z gazetki to czemu takiego kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo matko przepraszam xd Wiedziałam, że collie, źle napisałam.
      Poprzednie petki z gazetek były do zniesienia, myślałam, że ten też będzie

      Usuń
  2. Cudne figurki, Spike i Cherry to moje marzenie ♥️ Podoba mi się pomysł z petkiem miesiąca. Jakieś 5 lat temu sama zrobiłam coś takiego jak "Figurka roku" i odbyło się głosowanie na figurkę, która najbardziej podobała się czytelnikom na zdjęciach z tamtego roku, bodajże 2017. Wygrała Delilah, kotka #832. Ah, wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3
      Pomysł jest ciągle aktualny, ale zacznę dopiero od stycznia. Mam #832! To jedna z moich pierwszych G2-jek. Nazywa się u mnie Alice, uwielbiam ją <33

      Usuń
  3. w koncu porownanie chomika z chomikiem! ❤️🐹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest też to jeden z powooodów, dlaczego kupiłam gazetkę <3

      Usuń
    2. mamy te same powody! 😂 dzisiaj wychodzi gazetka z jakims tajemniczym prezentem. lece po nia.

      Usuń
    3. Wow, ciekawe co to :0 Też kupię (8

      Usuń
  4. Za ile kupiłaś Spike'a?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekaj... Czy te napisy przy tych chomikach na pewno są w odpowiednich miejscach? Poprawisz mnie jeśli się mylę (?), ale ten ciemno-różowo-biały to (według podpisu, a jak jest naprawdę to się dowiem jak mi odpiszesz) on jest z gazetki, a ten taki bardziej czerwono-pomarańczowo, i biały, to ten z Hasbro, nie z Egmontu? Tak czy inaczej mnie podoba się ten ciemno-różowo-biały, bo ma ładne, a nawet bardzo ładne kolory, oraz jego
    -> rysy pyszczka <- podobają mi się bardziej niż tamtego drugiego.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie <3