sobota, 31 grudnia 2022

67. Shopping ostatni w tym roku

 Hej hej!

Witam Was bardzo serdecznie w kolejnym shoppingu. Na początku zapraszam na film na YouTube, gdzie jest pokazane losowanie figurek. Tak, te figurki zostały przeze mnie wylosowane, a w sumie dwie z nich 🙂

Do obydwóch paczek dostałam gratisy, a do jednej dodatkowo liścik 🦊 

Zacznijmy od strusia. Jego nie wylosowałam, tylko dobrałam do husky'ego - bo tak głupio kupować jednego małego pieseczka xd

Mam już jedną Ellie w kolekcji, ale - .....

Jest naprawdę przecudna ❤️ Mam mega mało figurek typu kociak, szczeniak więc tym bardziej się cieszę :D 

Jest naprawdę cudna, co nie zmienia faktu, że dałabym za nią max. 20 zł. Teoretycznie na vinted można negocjować ceny, ale nie chciałam biednej sprzedającej męczyć i dałam te trzy dychy. 

Pierwsza myśl - Margaret. Jednak została Queen, więc Margaret może być imieniem drugim lub zarezerwowanym dla następnego lisa. Tak btw jest to mój pierwszy lis! 🦊

 I tym sposobem kończymy część o figurkach z vinted (: 


Udało mi się kupić to coś w empiku (przez internet) za 40 zł (na allegro chodzi po 60). Na początku chciałam: Obydwa kitki, królika, żeby zrobić porównanie (mam go w wersji gazetkowej) oraz jakiegoś Ultra Lucky. I aż dwie z tych figurek trafiłam!

Tak wyglądają w pełnej okazałości. 

Dziobakeł Clint nie był jakimś moim marzeniem, ale jest przesłodki ❤️

Kiteł Tabby - YEAH! Póki co nie ma powiązań z największą na świecie  w Petkowej Dolinie rodziną Megaus.

Królisieł Big Dreamz - Ładny, ładny, będzie porównanie xDD 

Kroweł Lilty - w sumie niczego sobie, fajny kształt. Zachwyciło mnie to, że jest cała w brokacie ✨


I mamy porównanie. Obywatel z lewej jest tak chwiejny, że musiałam go podtrzymać xD


Jako iż mamy dziś Sylwestra, mój wymarzony longhair otrzymał wdzięczne imię Piccolo. Jest naprawdę cudny ❤️


Wzięłam ją, bo jest ładna xD Może zostanie współwłaścicielką sklepu F... A nie powiem 😎 W specjalu wszystko się wyjaśni.


Ona jest taka cudowna ❤️ Wg mercha jest ekskluzywem Tojsurusu. Zaczynam się poważnie zastanawiać nad rozpoczęciem maniowania ośmiorniczek. Ale najpierw wypadało by zobaczyć ile ich jest oraz jak jest z ich dostępnością. 


Ogólnie to rozpoczęłam nową manię - motylki. W sumie nie dlatego, że jakoś szczególnie mi się podobają, po prostu mam ich mnóstwo xD


Ten jest dużo ładniejszy, a o imię nie pytać xDD
~~
Szczęśliwego nowego roku wszystkim, 
Do napisania!
~ Diario <3 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne LPS ^^
    Dziękuję i wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobisz LPSowe Podsumowanie Roku 2022 ?
    I mam jeszcze jedno pytanie:
    Jakie są petshopy, które jeszcze chciałabyś mieć w swojej kolekcji? (kształty / konkretne egzemplarze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, pisząc to liczę ile figurek zdobyłam xD
      Na pewno #125, #126, Comic Con Kitty i wszystkie kształty (i persy!) jakich nie mam :)

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3