niedziela, 11 grudnia 2022

64. Paczucha od Hippie i mały shopping

 Hej! 

Kilka dni temu dostałam paczkę świąteczną od Hippie ♥️

Samo opakowanie mnie zachwyciło ♥️ Idealne na Lost Kitties (: 

I mamy zawartość! Nieotwierane gumki w kształcie petków z 2011 roku (Tak jak ja xd UPS, czyżbym zdradziła wiek?), zdjęcie wykonane przez Hippie, mnóstwo akcesoriów (butelka zachwyciła mnie szczególnie ♥️) i coś, czego totalnie się nie spodziewałam - PETKI ♥️♥️♥️

A do tego cudny, słodziutki misiu <3 



I mamy nasze cudne gumeczki 😍 Robiąc to zdjęcie nie ogarnęłam, że te żółte to króliki xd 

I peteczek! 

Mega podoba mi się naszyjnik z logiem Studia Parapet, dzięki temu nigdy nie zapomnę, skąd ją mam ♥️ Taki śnieżny klimacik idealnie, bo u mnie chyba z 10 cm śniegu ❄️❄️

Tak wiem, jest to opos 

Temu cudeńku zrobiłam opaskę z logiem ♥️ 

Myszuń, w sumie nazywam tak zazwyczaj mojego kota 🐱


Mega, mega, mega dziękuję, Hippie ♥️

--------------------

Przy okazji dwie nowe figurki:


O niej nie mam zbyt wiele do powiedzenia. Ładna jest i tyle :D 

~ Diario 11 lipca 2022 w poście  Moja Kolekcja G2

Tak wiem, moja kreatywność jeśli chodzi o imiona nie zna granic

Ładny po prostu ♥️

 Do napisania! 

~ Diario <3 

PS. Jeszcze raz dziękuję za 10 obserwacji ♥️




6 komentarzy:

  1. Świetna paczka! Myszoń jest taki cudownyyyy, to jeden z moich dream LPS. I te gumeczki... <3

    -mini creatures world

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też już doszła, więc wrzucę na dniach. Cieszę się, że wzięłaś udział, Diario. <3

      -mcw

      Usuń
  2. Bardzo cieszę się, że prezent ci się spodobał! Myszuń i Sky na pewno będą miały u ciebie dobrze ♥️

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie <3