środa, 31 sierpnia 2022

34. Q&A

 Hej!

jej, dostałam pytanka c;

Pytania od loke♥️

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z LPS?

Zobaczyłam na allegro fake shorthair'a. Wtedy zapragnęłam mieć wszystkie istniejące shorthairy (złowieszczy śmiech). No i potoczyło się tak, że jestem tutaj c:

2. Opowiedz o swojej pierwszej figurce.

Nie wiem, kto był pierwszą figurką 😅 Ale pierwszymi figurkami od Rozpoczęcia Świadomego Kolekcjonowania są Radar i Bella

Na początku myślałam, że będą w rozmiarze klasycznym, heh. Ale nie były. Początkowo Radar miał być kulturalnym, spokojnym gentlemanem próbującym wychować Bellę. Kiedy ich dostałam, stali się wesołymi nastolatkami xD Bella jest córką Misty i Alabaster'a. Jej facetem jest Kitty, a siostrami Sada i Sylvia (powtórka Misty). Sada jest jednocześnie dziewczyną Radara. 

3. Co sądzisz o G3 i G4?

G3 są według mnie zwyczajnie brzydkie, a G4 nieestetyczne. Aczkolwiek mam trochę G4, i część z nich jest naprawdę spoko.

4. Największe LPS-owe marzenie?

Persy, heh. Kiedyś głównie #1159, teraz już go mam.

5. A ulubiona figurka?

Trudno mi wybrać, z G5 chyba Megan, a z G2 Taylor.

6. Masz jakieś manie oprócz persów?

Chyba longhairy oraz żyrafy. Zasada prosta - widzę, nie mam, kupuję xD

7. Jakich wykonawców słuchasz?

Raczej nie słucham muzyki, jak już to pojedynczych utworów, nie kieruję się wykonawcami. Najczęściej LPS mv :) 

8. Co było (lub kto był) Twoją inspiracją do założenia bloga?

W sumie to chęć pisania o figurkach oraz, oczywiście, inne blogerki.

9. Gdzie najbardziej lubisz robić zdjęcia figurkom?

Na zewnątrz, np. nad morzem, rzeką. Jest wiele ciekawych miejsc c:

10. Wolisz G2 z matowymi oczami, znaczkami w oczach czy błyszczącymi oczami bez znaczków?

Zależy, każdej figurce pasuje coś innego. Ogólnie to chyba znaczki ✨

11. Z jakimi figurkami masz najwięcej wspomnień?

Z Radarem, Bellą, Megan i głównie z  tymi, które miałam jako jedne z pierwszych. 

12. Co najbardziej lubisz w kolekcjonowaniu LPS?

W samych LPS, że jest ich tak dużo, są śliczne i fotogeniczne. Dlatego je zbieram i to lubię :) 

13. Czego w tym nie lubisz?

Cen, hehe. Poza tym coraz ciężej kupić orginalne G2.

14. Czy chciałabyś, aby G2 wróciło?

I tak, i nie. Jest to moja ulubiona generacja, ale G5 też są wspaniałe. Będzie co ma być :)  Ale nie ukrywam, chciałabym zobaczyć G2 w sklepach. 

Dziękuję za pytanka :) Z tego powodu jednak czwarty post też się pojawi, o 21:10. Także już za moment shopping (i) i coś jeszcze :) 

Do napisania!

~ Diario <3









4 komentarze:

  1. Mam tak samo ze słuchaniem muzyki. A historia z fake shorthair'em jest przecudna XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, może i tak, ale jak pomyślę o całych obserwowanych na allegro zapełnionych fake'iami... Jaka ja byłam młoda i głupia xD

      Usuń
  2. Tymczasem ja: zauważam, nie mam, podoba mi się, stan mnie zadowalający, chcę, mogę, kupię.
    Ja najbardziej lubię robić zdjęcia petshopom w domu. Dla mnie takie domowe sesje są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie <3