środa, 31 sierpnia 2022

32. Moja blogowa historia

Hej :3

Dzisiaj obchodzimy Międzynarodowy Dzień Bloga! Jeśli o nim nie wiedzieliście, nie przejmujcie się - ja też nie xD 

Z tej okazji dzisiaj pojawią się aż trzy posty!

9⁰⁰ - ten post, który teraz czytacie

15⁰⁰ - ???

21⁰⁰ - Q&A (jak dostanę pytanka)

Ale skoro są to posty specjalne, z okazji tego dnia, to nie mogą być o niczym, cn? Więc postaram się, aby każdy post był o czymś. 

W tym poście opowiem o tym, jak założyłam bloga. Myślę, że idealnie pasuje tematycznie ^^

Także zapraszam, usiądźcie sobie wygodnie, weźcie coś do jedzonka i zaczynamy. 

❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨

Jeśli zbieramy petshopy, prędzej czy później dowiemy się o blogach i LPS'owej części internetu. O blogu myślałam od dawna. Nie wiem dlaczego, ale coś mnie jakoś hamowało. Dużo o tym myślałam, ale ostateczne założenie bloga było bardzo spontaniczne. Pomyślałam sobie, że chcę mieć bloga, wzięłam komputer i go założyłam. Nie wiem, w której części posta o tym napisać, więc napiszę tutaj - wcześniej pisałam "posty" w notatkach telefonu. Doszłam do ponad 60 (!) , ale nadszedł taki okres, że wszystko mi się zacinało, więc usunęłam je wszystkie. Teraz tego żałuję, bo zniknęło tyle pomysłów xD. Nawet obecna nazwa bloga pochodzi z tych notatkowych czasów.

No, ale założyłam bloga. Przy tym jesteśmy. Jednego dnia napisałam trzy posty. Nie podpisywałam zdjęć, ale póki nikt mojego bloga nie czytał, mogłam to zmienić. Pisałam posty, dostawałam komentarze i obserwacje, ale oczywiście nie od razu. I tutaj w zasadzie doszłam już do tego momentu. Kiedy to piszę, to wczoraj minął miesiąc, odkąd założyłam bloga. 

W tym temacie to na tyle. Nie będę się rozpisywać, bo widzimy się o 15 w kolejnym poście!

Także zapraszam do komentowania starszych postów,

Odpowiedzi na ten post, 

Proponowania imionek tutaj,

Dzięki za przeczytanie i do piętnastej! 

~ Diario <3

2 komentarze:

  1. Miałam podobną historię, ale w moim przypadku hamowałam się przez strach przed krytyką. Ale jak widać jakoś się przemogłam XDD. Może w Twoim wypadku też było podobnie?
    Szczęśliwego dnia bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej bardziej uważałam, że mam zbyt słaby styl pisania jak na bloga. Poza tym przerażało mnie, iż każdy na świecie może na bloga wejść xD
      Nawzajem c;

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3