środa, 3 sierpnia 2022

25. Wszystko i nic

 Hej!

Miałam nie pisać, żeby dać komukolwiek szansę na skomentowanie. Trudno, starsze posty też można komentować i daje mi to dużą motywację ^^

Ogólnie to jestem przerażona kwestią szkoły, a szczególnie matmą. Po pierwsze, to przez wakacje zapomniałam, jak się liczy (xD) i większość obliczeń wykonuję na kalkulatorze, a po drugie, to mam niezbyt miłą panią od matmy :/

Ostatnio, jak można zauważyć na moim profilu, zainteresowałam się scrapbookingiem :) Myślałam nawet, aby założyć o tym bloga, ale chyba nie miałabym czasu i pomysłów. Jak sądzicie?

Poza tym, to nie mam co czytać 😐 Wiem, że dla niektórych post raz w tygodniu wystarczy, ale niektóre blogerki nie odzywają się od miesięcy, np. Julie, Galaxis czy nawet Karmel. Ja staram się dodawać posty regularnie i często, może nawet za często. 

A co do komentarzy i obserwujących (dziękuję bardzo <3), to na 24 posty mam dwóch obserwujących i trzy komentarze. W sumie spoko, aczkolwiek fajnie by było mieć pod każdym postem jakiś komentarz. Czego ja oczekuję? Przecież nawet miesiąc nie minął, odkąd mam bloga... 

Okay. Jak na MNIE, to się rozpisałam. Także :)

Zapraszam do komentowania starszych postów,

Odpowiedzi na ten post, 

Proponowania imionek tutaj,

Dzięki za przeczytanie, do napisania!

~ Diario <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie <3