czwartek, 3 listopada 2022

57. Q & A

 Hej! Zapraszam na kolejne Q & A ;D 

Pytania od Torineko  (odpowiem na cały komentarz xd)

Co myślisz o petshopach fuzzy (włochate, jak, np. chow chow #332)?

Zależy. Są piękne i wyjątkowe, ale nie jestem pewna, czy higieniczne. Wiecie, na futrze mogą zatrzymywać się wirusobakterie, a wodą tego nie umyjecie. Jeśli w stanie nowym - lubię. 

Co myślisz o puchatych petshopach (np. szynszyla #2415)?

Mam taką jedną kicię z G5. Na pewno są ładniejsze niż fuzzy, no i mięciutkie. Znowu miałabym zawahania w kwestii bezpieczeństwa i higieny, ale ogólnie są cudowne.

Też bardzo lubię książki przygodowe o zwierzętach ^^

Super :D polecam m.in. Philo, kot w drodze. Chwilami wzruszająca i naprawdę wspaniała książka (':

O, nie spodziewałam się tego, że będziesz nagrywać filmy! I to serial(e)!

Ojj, filmami zainteresowałam się jeszcze wcześniej, niż blogami. Nagrywałam m.in. LPS - Summer Holidays (mega cRiNgOwE) tylko dla siebie. Mam nadzieję, że serial "FANTAZJA", obecnie przeze mnie kręcony ujrzy światło dzienne (':

Czy jeżeli nie znajdziesz tych zgubionych LPS lub zrezygnujesz z ich szukania to kupisz sobie nowe, takie same egzemplarze, czy pogodzisz się ze stratą?

Po pierwsze to nie jestem pewna, czy to nie był sen xd poza tym miałam wtedy.... Kilka lat, więc się do nich nie przywiązałam. Raczej nie zwracam szczególnej uwagi, żeby je odkupić, ale ✨kto wie✨. 

Czy gdyby LPS z generacji 2 dalej były w sklepach albo byłaby możliwość kupienia przez internet LPS z generacji 2 oryginalnie zapakowanych to wolałabyś LPS z generacji 2 czy z generacji 5? Wtedy je też mogłabyś otwierać :D Tylko, że są kolekcjonerzy, którzy kiedy zdobędą oryginalnie zapakowane LPS z generacji 2 wolą je zostawić zapakowane...

Oczywiście, że G2 <33 Kupiłam ostatnio jedną kotkę z G3, oryginalnie zapakowaną i po prostu nie mogłam jej nie otworzyć xd 

Ja też bardzo lubię własnoręcznie zrobione dodatki, chociaż te fabryczne (?) też mi się podobają. Ale ile to się trzeba nieraz namęczyć, żeby zrobić coś takiego...

Tu się zgodzę, trzeba się namęczyć, szczególnie przy domkach. Najbardziej lubię proces ✨końcowego dekorowania✨, a moją zmorą jest proste wycinanie i np. robienie pięter :0

Zastanawiam się co ludzie robią z tymi petshopami, że rdzewieją...? No cóż, to pewnie ze starości i/lub złe przechowywanie...

Może je topią D: Wszystkie moje zardzewiałe petki otrzymałam już w takim stanie, więc szczerze nie wiem.

O tak, filmy Puddingów to jest coś! :D 

Tak! Niby 7/8 lat temu, a jakość i przekaz lepszy, niż w obecnych serialach. 

Pytania od Mojej przyjaciółki Marleny 

1. Jaki jest twój ulubiony ytber lpsowy?

ThePuddingLPS <3 Niestety kanał ten jest już nieaktywny. 

2. Jakie LPS są twoje ulubione?

Odpowiadałam na to pytanie w poprzednim kjuendeju (: 

ulubiony Ipsowy teledysk

Chyba te: tenten itp.

Ulubiony peczopowy ślub

Chyba Lemon'a i Sylvii <33

Ulubiony peczop (podaj dokładnie)

Również odpowiadałam w poprzednim poście, Megan (:

Najdziwniejsze miejsce gdzie były peczopy

Raczej takiego nie ma xd

Gdzie trzymałaś początkowo peczopy

Na biurku, luzem obok siebie.

Dlaczego zrobiłaś bloga

Bo chciałam pisać o petshopach C; 

lle masz domków 

Licząc też  większe pojazdy (itp) to sześć (:

*******

To tyle, więcej Kjuendejów na tym blogu raczej nie będzie (:

Do napisania!

~ Diario <3

8 komentarzy:

  1. Włochate petshopy mają często zdrapane futerko i nie wygląda to zachęcająco. Nie ma gwarancji, że będą w idealnym stanie, nawet na zdjęciach widać ubytki futra. No i tak jak napisałaś - mogą być zakurzone, a wyczyszczenie czegoś takiego może być trudne. Ale są takie, które mi się podobają, więc jeżeli byłyby w idealnym stanie i w dobrej cenie to możliwe, że bym je kupiła. Mam kilka puchatych LPS i bardzo je lubię ^^ Ciekawe czy remake Summer Holidays byłby możliwy... O, nie spodziewałam się, że już zaczynasz nagrywać! I to serial! Generacja 2 przez wielu kolekcjonerów (niemal przez wszystkich :D) jest uważana za najlepszą. Ja też tak o niej uważam! :D Najgorzej jak coś się krzywo wytnie albo krzywo przyklei :/ Kiedy pierwszy raz oglądałam Teenagers myślałam, że akcja inaczej się potoczy... Ale na szczęście i tak skończyło się dobrze. Ciekawe czemu Puddingi nie nagrały Teenagers 2, skoro Teenagers 1 to ogromny sukces... Może już im się znudziło albo nie miały pomysłów... Albo i to i to... Myślałam, że Twoim ulubionym petshopem jest Willow *zdziwiona emotikona* Jak wygląda Meghan? A ile masz własnoręcznie zrobionych pokoi dla LPS? Czemu nie będzie więcej Q&A?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po prostu miała ładne zdjęcie (: Meghan była w poprzednim Q & a. Dokładnie 4, niedługo je pokażę c: Po prostu chciałabym pisać różnorodne posty, a nie tylko kjuendeje, ale może kiedyś jeszcze będzie (;
      Dziękuję za taki długi komentarz! >.<

      Usuń
  2. O tak, Pudding to był sztos kanał 😭😭
    - Moon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście kanał i filmy nadal są dostępne i można je obejrzeć kiedy się chce ^^

      Usuń
    2. Dokładnie, chociaż tyle dobrze :D

      Usuń
  3. Jaki jest Twój ulubiony kształt kotów perskich z generacji 2? (wybór pomiędzy LPSami kształtu: LPS #22, LPS #521, LPS #878, LPS #891, LPS #973, LPS #1027, LPS #2664 (różnią się kształtem głowy, ilością futra, ułożeniem ogona i jego puchatością)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie #22, #891, #973, #1027, uznaję je wszystkie za jeden kształt xd Takim szczegółom się nie przypatruję, na drugim miejscu kształt #878, a reszta.... Nie zbieram raczej xd

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3