niedziela, 20 listopada 2022

60. LPS'owe Zakupowe Podsumowanie Listopada

 (Dziękuję Torineko za tytuł ✨)

Hej! 

Czas na LPS'owe Zakupowe Podsumowanie Listopada. Zapraszam!

 
Chyba zaczynam lubić ten kształt. Jeśli chodzi o imię, to lubię nadawać imiona, które się jakby... Nie zgadzają? W sensie Cukierek to imię raczej męskie, a ja użyłam go w stosunku do kotki. Lubię robić takie rzeczy, chyba po przeczytaniu „Philo. Kot w drodze”, gdzie występowała kotka Alex. 
Cukierek jest miła i spokojna. Jest karmelarzem, czyli robi cukierki i lizaki. I ma nazwisko - Lolipop. Jej matką jest Pink Frost #2747.


Motyl jest różowy -> różowy -> Pink -> Pinkuś. 
Okej? 
Kupiłam go przy okazji, żeby mieć darmową dostawę Smart xd Ale piękny jest. 

Cudna jest <3 Kolejny pers do kolekcji. 

---
Wprowadzam pewną nowość - Petek Miesiąca. W komentarzach zagłosujecie na waszego faworyta, a kandydat z największą liczbą głosów otrzyma ten tytuł ✨Czas na głosowanie macie do 15.12, wtedy gdzieś pojawią się wyniki - albo zrobię taką stronkę, albo z boku bloga (;
______________________________________
Ogólnie ten miesiąc był mało owocny, jeśli o shoppingi chodzi ;) Trzy petki, jak na MNIE, DIARIO LPS, to naprawdę słabiutko xd 
Wstawiam posta teraz, bo póki co nie planuję kolejnych zakupów, a w razie czego podłączę te petki do podsumowania grudniowego. Wow, za kilka dni grudzień >.<
Do napisania!
~ Diario <3
ogłoszenie xd
Prawdopodobnie w tym miesiącu wzbogacę się o jeszcze kilka petków, także głosować na Petka Miesiąca zacznijcie proszę od końca listopada, kiedy dodam wszystkie petki, z góry dziękować ~
Ciąg dalszy: 


Stwierdziłam, że niedługo zima, a ja bez arktycznych petków :0 No więc kupiłam ten największy zestaw. Myślę, że do konkursu na Petka Miesiąca mogą iść jako drużyna :) 


(Numer #970, na zdjęciu nie widać) 
Piękna jest faktycznie, ale dzisiaj totalnie nie mam weny na imionkowanie. Także po prostu powitajcie Krowę Krówkę xd


Nie wiem skąd pomysł na imię, tak po prostu xd Jest naprawdę przecudnym persem <3 Kocham jej kolorki, no i ✨pomalowane łapki✨
 W następnym poście będą informacje dot. Petka Miesiąca (: 
~ Diario <3

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne LPS.
    Imię Cukierek pasuje do tej kotki, ewentualnie mogłoby być Cukierka.
    Liczy się jakość, a nie ilość, nie tylko jeżeli chodzi o LPS.
    Zapomniałaś nas zapytać co myślimy o nowym wyglądzie bloga. Ale i tak przede wszystkim ma się on podobać Tobie.
    Jest on taki hmm... nie-księżycowy xd
    Zmieniła się szerokość tego białego pola?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pasuje mi to Cukierek xd Jasne że tak <3 Wiem xd Będę jeszcze kombinować z wyglądem, więc nie pytałam jeszcze. Tak, zmieniła się, poprawię to kiedyś xd

      Usuń
  2. Nie wiem czy tylko ja mam takie odczucie, ale czytanie posta, który ma dużo różnych czcionek jest strasznie męczące:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, postaram się o tym pamiętać i w następnym poście to poprawić

      Usuń
  3. Fajny wygląd bloga! Najbardziej podoba mi się z tych trzech Inez, i tak jak angelica jestem jednak fanką mniejszej ilości czcionek <3 czekam na więcej petkow do głosowania! ;D
    - Moon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wezmę to pod uwagę <3 Niebawem się pojawią :D

      Usuń
  4. Może i ciężko się czyta ten wpis, ale ja tam zawsze doceniam artystyczne wyrażanie siebie! :D
    Cukierek jest na mojej liście do zebrania, śliczny G3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję xd
      Persy z każdej generacji są najj <3

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3