niedziela, 6 listopada 2022

58. Pokoje dla figurek

Hejo :>
W tym poście pokażę kilka pokoi, które zrobiłam dla naszej ✨Patologicznej rodziny✨. 


To co prawda nie jest pokój, a taras/balkon ze sztuczną trawą. Jestem mega dumna ze swojego sznurka na pranie xD



Tutaj mamy pokój Lisy. Jest on w stylu botanicznym/modowym. Na drugim zdjęciu widać wieszak na naszyjniki, pinkny swoją drogą.


Tutaj mamy pokój Bouffée, Carmel'a oraz ich córeczki Eloise. Mieszkanko w stylu różowym, bardzo mi się podoba. 



A tutaj mieszkanko Chris'a i Ellie. Mega mi się podoba, uwielbiam morskie klimaty :P (Hydrant bez powodu tam jest xd) 


I oczywiście pokój Kajmaka, naszego milionera. Miał sprawiać wrażenie "na bogato", ze starymi obrazami itp. Wykorzystałam akcesoria do scrapbookingu. Jak widać ten pokój jest ogromny, jak na jednego mieszkańca. Na dachu widać jego prywatny helikopter.
_______________

Wszystkie pokoje zrobiłam sama (;
Dajcie znać, który podoba Wam się najbardziej! :D
Do napisania!
~ Diario <3 
PS. Bardzo dziękuję za kolejną obserwację ♥️

8 komentarzy:

  1. Wow!!! Wszystkie są mega, ale chyba pokój kajmaka wygrywa. Prze-ko-za-cki!!! Podoba mi się też to, że twoje domki nie są takie „standardowe” i mają różne rozkłady ścian! C:
    Kozak.<3!
    - Moon

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie! <3

    -mcw

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te pokoje ^^ Ale na łóżkach przydałyby się poduszki i kołdry...
    A dlaczego użyłaś takiego określenia w stosunku do jednej z rodzin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, aczkolwiek jestem beztalenciem jeśli o szycie chodzi xD
      To jest jedna rodzina xd Bouffée mieszkała wcześniej z mężem, byłym mężem i trójką dzieci, z czego dwójka jest dziećmi jej byłego męża i jej. Kiedy mieszkali razem, takie określenie mi pasowało hah

      Usuń
    2. Nie trzeba szyć. Można zszyć zszywaczem lub zawinąć lub skleić taśmą klejącą.

      Usuń
    3. Może jak będę miała czas, to spróbuję (:

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3