sobota, 23 września 2023

88. Zakupowe podsumowanie wakacji & Rewolucje w kolekcji

 Bonjour, kochani<3

Wakacje mijają 100x za szybko D': Czytacie tą notkę zapewne już w roku szkolnym, ale ja piszę ją ciesząc się jeszcze ostatnimi chwilami wakacji. Nie mam pojęcia, jak będzie z moją aktywnością w roku szkolnym... Wszystko zależy też od mojej motywacji - odzewu pod postami. LPS są wspaniałą odskocznią od rzeczywistości i mam nadzieję, że znajdę czas dla nich i dla bloga<3

Jak przeczytaliście w tytule w mojej kolekcji zaszły pewne zmiany... Czy na plus? Myślę, że tak. Ale zacznijmy od początku.

W marcu bieżącego roku kupiłam duży zestaw figurek - 57 sztuk. I co się okazało? Że nasi obywatele śmierdzą papierosami. I to konkretnie. Na początku liczyłam na to, że ten "zapach" wywietrzeje, ale nic z tego - co gorsze, figurki zaczęły zaśmierdywać mi także resztę kolekcji... Jest to jeden z powodów, dla których zmieniłam moją organizację LPS.

W końcu, po konsultacji z Torineko, zdecydowałam się sprzedać tych śmierdzieli. "Na szczęście" tylko jedna figurka z mojej kolekcji ucierpiała na tyle, żeby ją także sellnąć. Co do reszty - znalazło się kilka figurek, które mają lekkie akcenty tego "zapachu", ale w większości są zamknięte w woreczkach strunowych, więc nie powinny nikogo zarazić. 

I w związku z tym, kochani, mam dla Was radę - zawsze pytajcie, czy figurka ma na sobie jakiś zapach. Dla dobra swojego i swojej kolekcji.

Wracając - sprzedałam już większą część figurek i śmiało mogę powiedzieć, że już na tym zarobiłam. Oczywiście wszystkich kupujących uprzedziłam o tej wadzie, czasami nawet pytałam dwukrotnie.

I co teraz?

Mam 580 figurek,  jest to liczba wszystkich petszopków, których nie sprzedałam i sprzedawać nie będę) . Muszę się do tego przyzwyczaić :') 

Czy żałuję tej zmiany? Nie. Nareszcie nie brzydzę się własnej kolekcji, wow xD

Cały czas marzy mi się półka z podestami, taka, jaką ma Galaxis, ale teraz do przeszkód finansowych i do tego, że nie mam miejsca w pokoju dołączyła obawa, że jakaś figurka będzie mieć na sobie lekki "zapach" papierosów, ja tego nie zauważę, i ona zaśmierdzi mi półeczkę (": Oczywiście martwię się na zapas, jestem bardzo wyczulona na ten smród.

Zdecydowałam się połączyć podsumowanie lipca i sierpnia, bo w sumie tak będzie łatwiej, szybciej i przyjemniej. W związku z tym proszę Was, żebyście wybrali swojego faworyta z każdej kategorii<3 Np. "W kategorii lipcowej głosuję na tego i tego, a w sierpniowej na tego i tego" - można oddać po kilka głosów<3

Z góry przepraszam za podłą jakość niektórych zdjęć (': 

I ziuum!

Wracam tu prawie miesiąc po rozpoczęciu tego posta, żeby nareszcie go dokończyć 🍄❤️

Przepraszam za tak długą przerwę na blogu :(( 

Także co, lecimy z tym! :3

LIPIEC 

Paczka 1 - Vinted

To było kupowane tak dawno, że aż o tym zapomniałam ;-;

Dwie shorcie, wymarzona bigielka i jakiś random będący w zestawie (xD)


Zarówno Verka, jak i jej koleżanka Carola w moim mieście są Niemkami. Powoli uczą się polskiego. Verka interesuje się psami. Niestety ze względu na małe mieszkanie nie może mieć żadnego, więc pomaga Ashley w opiece nad jej sunią. 
Update od Diario z przyszłości - adoptowała sobie brązową suczkę 😌🍄✨❤️
I widzimy tutaj plus w dodawaniu podsumowań dwa miesiące później - zdążyłam już wymyślić coś odnośnie naszych obywateli.
Strona kolekcjonerska - ma uszczerbione uszko. Było ono widoczne w ogłoszeniu, ale nie zwróciłam na nie uwagi :') 


Carola ma kota.
Tak, kot ma kota, a co? xD
Czarną słodką kicię :3 
Ostatnio wprowadziłam u moich figurek zwierzaki domowe<3 Powstało też stowarzyszenie na rzecz bezdomnych zwierzaków, ale o tym będzie więcej w nowinkach z Petkowa, także więcej nie zdradzam xD
Carola jest najlepszą przyjaciółką Verki.
Strona kolekcjonerska - ma coś nie tak z mechanizmem, ale ogólnie jest w całkiem zacnym stanie.


I nasz zapowiedziany random. Bernardyn o imieniu Bernard, ogromna kreatywność. Jest ojcem Cleo, naszej bigielki. Oni również pochodzą z Niemiec (w moim Petkowym świecie, ta paczka jest normalnie z Polski), albo z innego kraju, kto ich tam wie.
Iii collector's side, był w zestawie z moim petkowym marzeniem i w ten sposób dołączył do mojej malutkiej kolekcji.


I łapcie naszą gwiazdę <3
Wisiała na mojej wishliście od dłuższego czasu, nareszcie mogę spać spokojnie Nieprawda, dajcie mi save  <3
Jest exclusivem targetu :>
W moim Petkowie trzyma się z Sunsan <3

Paczka 2 - Vinted - CZECHY
Mój pierwszy zakup z czeskiego Vinted! <3
Ale szczerze mnie to boli, że gdybym poczekała, mogłabym kupić tą figurkę taniej, i to w lepszym stanie (':

I mamy Nikolkę! <3 

 
A tu nasza bohaterka wykurowana benzacne. Z tego co pamiętam wystarczyły trzy dni. Polecam<3 
Do odnowionego petka dochodzi jeszcze duma z naprawienia go samemu<3
Nicolka była już ze mną nad morzem <3 Jest moim spełnionym marzonkiem. 

Paczka 3 - Vinted
Kojarzycie GhostixLPS?
Jest to moje kolejne zamówienie u tego sprzedawcy<3 (No, i jeszcze dwa w drodze. Znaczy co?)


NINTENDZIAK!!! <33
Kocham petshopy z nintendo (są prześliczne 🍄) , chociaż osobiście mam tylko dwa, i oba z tej paczki. Za Wendy i jej koleżankę z zestawu zapłaciłam 65 zł. Obawiam się, że mogłam przepłacić, bo kupowanie u Ghostixa ma jedną wadę - zawyżone ceny (właśnie jedzie do mnie #336 od niego w stanie ideolo za 80 zł, także nie jest to reguła)
Zdjęcia tej paczki uchylają rąbka tajemnicy - posiadłość Puszka, a raczej jej malutka część ;>


I druga nitendziara. Jest to chyba najśliczniejsza LPS-owa biedra <33 
Moja kolekcja powoli zaczyna się stawać ekskluzywna i unikatowa, cieszy mnie to bardzo <3 


KOCHAM. 
Ta figurka bardzo kojarzy mi się z Julisiak LPS (LPS Garden) <3
Kupiłam tą figurkę za 40 zł, nie jest źle, ale dobrze też nie jest xD 


Skoro to paczka od Ghostixa, to wiadomo - mamy gratisik. Uwielbiam dostawać gratisowe figureczki<33

-----------------------------

Podsumowanie

Zdobyte w lipcu figuki: 9. No dobra
Ważniejsze osiągnięcia w lipcu: pierwszy zakup z czeskiego Vinted, dwa pierwsze Nintendziaki

------------------------------

Petek miesiąca

W komentarzach możecie zagłosować, który petshop z tego posta najbardziej Wam się spodobał. Petek, który będzie miał najwięcej głosów, wygrywa! Wyniki będą przed następnym  podsumowaniem w zakładce Petki Miesiąca. Jeśli między kilkoma figurkami będzie remis, decydujący głos będzie miała moja siostra.

-----------------------

SIERPIEŃ
I lecimy z następnym miesiącem<3
Paczka 1 - Facebook / Vinted

Te figurki kupiłam sobie za pierwszą "wypłatę" z Vinted <3 

Myślę, że kupiłam ten zestaw głównie ze względu na owczarka. I być może to dziwne, kupuję zestaw POP + niePOP dla nie-popa, ale colliego też chętnie powitałam w kolekcji<3 Zestaw ten kosztował 55 zł, mega spoko.


Mamy collisia<3 
W sumie nie mam o nim za dużo do powiedzenia. Aha, jest kuzynem Spike'a, ale nie zamierza utrzymywać z nim kontaktu z pewnego względu - Spike zsunął się na przestępczą drogę (O tym w nowinkach z Petkowa, spokojnie) i wszyscy go unikają. W związku z tym nasi kuzyni zdecydowali się rozdzielić, aby owa niechęć nie przeniosła się także na Matthewa.


Ta figurka to poezja <3
Od zawsze myślałam, że to jakiś unikat. A tu SUPRAJS! Florence nie jest żadnym unikatem, to zwykły, szary petek. Jej imię nie wzięło się od serii kosmetyków, jest to normalne imię angielskie :3
Nie mogę się doczekać zimowych sesji z Florence <33

Paczka 2 - Facebook / Vinted 

Trochę ślicznych figureczek<3 Za cały zestaw zaproponowałam 40 zł i za tyle go kupiłam :]


Śliczne<3 


Przyjaciółka mojej Ashley<3 Mieszkała przez jakiś czas w USA, ale teraz przeprowadziła się do Petkowa Południowego. 


Jest całkiem słodkim kociaczkiem, ma swój oryginalny kapturek<3 Jeszcze nie zdecydowałam, czyim będzie dzieckiem, więc chwilowo w moim Petkowie jeszcze nie istnieje (xd?)

I teraz moje wymarzone figurki z G3!<3



Imię Goplany wzięło się od marki czekolady<3 
Oba te petszopki były moimi dużymi marzeniami i cieszę się, że udało mi się kupić je od jednego sprzedawcy.  Kocham ich vibe i kolorki<3 G3 jest ogólnie kojarzone z nienaturalnymi, krzykliwymi kolorami, a ta słodka parka jest akurat wyjątkiem.

Paczka 3 - Vinted
Odkąd pamiętam marzyłam o jakimś czarnym shorthairze. Na początku o tzw Angelinie (Chyba tylko ja tak ją nazywam 🙃) - #994, ale nie podobały mi się jej białe cienie nad oczami, tym bardziej, kiedy figurka była w słabszym stanie, a one zdarte. Więc kiedy poznałam LPS #336, była to miłość od pierwszego wejrzenia ❤️ 
Jest on z jakiegoś powodu dość rzadko spotykany u nas, niby nie był limitowany, ale mam wrażenie, że ogłoszeń z nim jest jak na lekarstwo. Albo mało kto go ma, albo ludzie, którzy go posiadają, kochają go za bardzo, żeby go sprzedać ❤️ 
W każdym razie, nie mogłam go nigdzie znaleźć. A to zdarty, a to w cenie 100+. Już rozglądałam się za nim na eBayu i uwierzcie mi, byłabym zdolna do sprowadzenia go nawet po nieludzkiej cenie 🙃 byłam zdesperowana, potrzebowałam go 😫
I wtedy pojawił się Ghostix ze swoim ogłoszeniem - stan idealny, 80 zł. Nie było innego wyjścia, figurka wylądowała u mnie ❤️ Miałam lekkie wątpliwości odnośnie jego oryginalności ze względu na lewitujacą girę, ale zostały one rozwiane przez innych kolekcjonerów. 
I kwestia imienia - dla mnie jest to Spike. Ja po prostu nie wyobrażam sobie, żeby ta figurka nazywała się inaczej. To trochę tak, jakbym kupiła Savannah (#675) i  po prostu nie mogła dać jej innego imienia. 
I tu pojawił się problem, a mianowicie collie #67, który nosił u mnie to imię. Więc rozwiązałam ten problem zmieniając imię colliego na Adrien, pasowało mi to do jego historii w moim Petkowie.
A nasz gentleman został Spike'm.


Skromnie uważam, że to zdjęcie (a raczej edycja) wyszło mi wyjątkowo dobrze ^^  Widzicie ten przecudowny stan? 😍🍄
Dziś dodawałam do kolekcji na blogu dwa inne petki i również zrobiłam im takie fancy zdjęcia ^^ I normalnie can't wait, żeby przedstawić Wam te figurki, ich pokręconą historię oraz okoliczności robienia zdjęć ❤️ Dotarły jednak dopiero we wrześniu, więc będą już w następnym podsumowaniu 🌿✨
Mam teraz pomysł, żeby zmienić chociaż części figurek zdjęcia w kolekcji na takie fancy. Ma ktoś młotek, żeby wybić mi to z głowy? xD

----------------------------

Podsumowanie

Zdobyte w sierpniu figuki: 8 
Ważniejsze osiągnięcia w sierpniu: Mój Spajkuś ❤️❤️❤️

------------------------------

Petek miesiąca

W komentarzach możecie zagłosować, który petshop z tego posta najbardziej Wam się spodobał. Petek, który będzie miał najwięcej głosów, wygrywa! Wyniki będą przed następnym podsumowaniem w zakładce Petki Miesiąca. Jeśli między kilkoma figurkami będzie remis, decydujący głos będzie miała moja siostra.

-----------------------

I to na tyle z podsumowania ❤️
Jeszcze raz przepraszam Was za tak długą przerwę, mam teraz w planach luźniejszego posta, aczkolwiek nic nie obiecuję. Trzymajcie się kochani, niech moc i siła będą z Wami ❤️
Do napisania,
~ Diario <3




13 komentarzy:

  1. Hm, naprawdę nie ma żadnego sposobu, żeby pozbyć się smrodu papierosów z figurek? Dobrze, że je trzymasz w woreczkach, a próbowałaś je w ogóle myć np. wodą z mydłem?

    mini creatures' world

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych śmierdzieli myłam kilka razy wodą z mydłem, nie pomogło 🙃

      Usuń
    2. A te, na których znalazłam te lekkie akcenty umyłam płynami do kąpieli i pomogło ^^

      Usuń
    3. ciężka sprawa :/ może zapytaj na grupie jakiejś na fb dla kolekcjonerów lps albo lalek odnośnie usuwania smrodu papierosów? musi być jakiś sposób! :))

      mini c world

      Usuń
    4. Pytałam i dostałam kilka rad, ale...
      1. Miałam już dość tych figurek, nie chciałam się z nimi babrać
      2. Przyzwyczaiłam się już do tego, że te figurki są zaśmierdziałe, więc i tak by mi się źle kojarzyły
      3. Już je sprzedałam, zostało mi "tylko" stado G4

      Usuń
  2. Torineko pozdrawia <3 !
    A zdjęcie Spike'a shorthaira? KOCHAM! 🥰
    - Torineko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się martwiłam, bo od chyba dwóch tygodni nie odpisujesz mi na Instagramie 🙃
      Też je kocham, jedyny minus jest taki, że prawdopodobnie właśnie podczas tej sesji dostałam zapalenia gardła xD

      Usuń
  3. To ja wolę mojego Raven'ka od Twojego Spike'a (tak, rozmawiamy o dwóch figurkach czarnych shorthów) , mój wygląda jak Boy, a Twój mnie mimo wszystko bardziej przypomina gerli

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak Ty znajdujesz tyle LPS *płacze* Muszę się naprawdę bardziej postarać. Marzę o Florence od pewnego czasu...
    "Ta figurka bardzo kojarzy mi się z Julisiak LPS (LPS Garden) <3" BARDZO MIŁO MI TO SŁYSZEĆ <3 Cieszę się, że masz ją w posiadaniu, jest naprawdę strasznie wdzięczną figurką.
    Mam dziwne pytanie odnośnie Nicole- czy ma może z tyłu głowy rysy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajduję tyle wspaniałych figurek? Po prostu spotykam je na swojej życiowej drodze 😭❤️
      A tak serio, to polowania na Vinted i facebookowych grupkach ❤️🍄
      Z tego co widzę, to Nikolka ich nie ma ^^

      Usuń
  5. Głosuję na Nikolę oraz na Samantę

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie <3