sobota, 21 października 2023

89. ¼ życia

Cześć, kochani<3
Na początku bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem, jesteście cudowni<3
- (Ostrzegam, ten post może być momentami zbyt poetycki xD)
- (Tytuł posta wzięłam od Karmel ^^)
Dziś mamy  21.10.2023r - Moją Trzecią Rocznicę Rozpoczęcia Kolekcjonowania Petshopów! Dokładnie 21.10.2020r w godzinach popołudniowych podjęłam decyzję, która zmieniła moje życie i doprowadziła mnie do tego momentu! ❤️ 
I od dzisiaj mogę oficjalnie powiedzieć, że zbieram figurki ¼ życia! Bardzo czekałam na tą datę, to tak pięknie brzmi 😌❤️:
- Ile już zbierasz te figurki?
- Jedną czwartą życia <3
Przydało by się zrobić na tą okazję coś specjalnego, jakieś face reveal, ale póki co nie jestem jeszcze na to gotowa. Spokojnie, może zrobię to za 6 lat, wtedy będę zbierać figurki połowę życia xD
Petshopy mają w sobie to "coś", czego nie znalazłam w żadnych innych figurkach. "Porzuciłam" LEGO, figurki zwierząt, Lost Kitties, Num-nomsy, coraz częściej zapominam o modelach. A petshopy? Petshopy od 3 lat mają niezmiennie swoje miejsce w moim serduszku ❤️
Część tej pięknej drogi przeszłam sama, a przy pozostałej części mi towarzyszyliście. Dziękuję Wam za to! ❤️ Za każdego przeczytanego posta, za każdy komentarz, każdą obserwację i wszystko, co robicie, żeby pomóc mi się rozwijać. Jesteście wspaniali! 💝
Przez te trzy lata moje podejście do figurek się zmieniało, zmieniały się też moje upodobania odnośnie wyglądu figurek. Kiedyś uważałam nową generację za najśliczniejszą na świecie, a od dłuższego czasu w moim sercu króluje G2. Nowa generacja jest dla mnie bardzo nostalgiczna i przypomina mi o moich początkach<33
Na początku planowałam, że na rocznicę zrobię coś wielkiego. Ale później stwierdziłam, że... W zasadzie nie ma po co. To przecież moje małe święto, którym chcę podzielić się z Wami, a nie narodowa uroczystość.
Co roku zapisuję sobie, ile figurek mam na rocznicę. Póki co prezentuje to się tak:
21.10.2020 - Rozpoczęcie kolekcjonowania - 1 LPS
21.10.2021 - 1 rocznica - 164 LPS
21.10.2022 - 2 rocznica - 393 LPS
21.10.2023 - 3 rocznica - 582 LPS
Na następną rocznicę mam nadzieję  mieć 700+ figurek 🙃
Od kilku dni szykowałam scenerię do zdjęć, malowałam pudełko po kociej karmie itp. Niestety nie wyszło to tak, jakbym chciała, a petshopy postanowiły dodatkowo przewracać siebie nawzajem i wszystko dookoła. 
Ale mimo wszystko, efekt jest dość ładny, Szkoda, że tort zasłania figurki, ale nie jest źle ~



(mam ogromną nadzieję, że ten post postanowi łaskawie się załadować)


Źródło zdjęcia: Freepik
I na końcu mam dla Was tort. Weźcie sobie po kawałeczku ;) 
Dziękuję sobie i Wam za te trzy lata.
Do napisania, kochani!
~ Diario 🎉🎂

7 komentarzy:

  1. Wypatrzyłam na przyjęciu Samantę i Susan... ^^
    Poproszę o więcej zdjęć z tego posiedzenia <3
    Sto lat! ❤️ I GRATULACJE! 🍰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej zdjęć nie udostępniłam, bo albo nie wyszła jakoś, albo oświetlenie, albo było widać postrzępione krawędzie pudełka (':
      Starałam się wziąć trochę zwykłych, szarych nie-popów, a Sunsan wzięłam, bo ma w mojej kolekcji dużą rolę - naczelna modelka :D

      Usuń
    2. * JAKOŚĆ
      i dziękuję za życzonka<3

      Usuń
  2. O ŁAŁ, sporo tych LPS! Najlepszych życzeń <3 Też chcę mieć znów 12 lat!!! :<

    -mini creatures world

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo sporo, zakupoholiczka ze mnie xd
      Dziękuję!<3

      Usuń
  3. wow!
    (sorki ze taki krotki kom :,))
    ~kris

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie <3