poniedziałek, 23 stycznia 2023

73. Patologów dwóch, czyli notka o Grzegorzu i Miłoszu

 No siema

Dzisiaj bardzo, em... Interesujący temat. Mianowicie opowiem Wam o dwóch patologiach pasożytujących w Petkowej Dolinie....

Są oni kuzynami - Grzegorz i Miłosz. Ten pierwszy urodził się 01.04.1987 (w Prima Aprilis) w Grenlandii, a jego żółciutki kuzyn - 01.04.1985 (to co wyżej) pod wieżą Eiffla. Obydwoje mają ewidentnie nierówno pod sufitem. Są porywczy, nieobliczalni i pewni siebie....


I w sumie póki co jest dosyć 'lajtowo'. Dopóki nie poznacie ich conajmniej podejrzanych pasji...

Nielegalne gry, 

celowanie pestkami od arbuza w ładne dziewczyny,

 podglądanie sąsiadów, 

wiercenie w ścianach, niekoniecznie swoich,

 czytanie portali plotkarskich,

 palenie tytoniu, 

wyważanie drzwi sąsiadów, 

materiały wybuchowe, 

taniec na rurze, 

grzybobranie, 

grzebanie w kubłach na śmieci sąsiadów,

 podkręcanie kaloryfera sąsiadów, 

śpiew operowy w urzędzie miasta, 

protesty i strajki, 

latanie na paralotni, 

zagrywki psychologiczne 

Dodatkowe ich cechy to nienawiść do sąsiadów i winogron. Nad życie kochają spagetti.

-

Ich cechy i zainteresowania wymyśliłyśmy z siostrą

*Iście do siostry*

W: Uncia wszystko w porządku?

D: Mów wolno bo ja to zapisuję xd Posta piszę o Miłoszu i Grzegorzu.

W: Mhm.

D: Powiesz coś więcej na ich temat?

W: Nie.

D: No ale powiedz nooo :(

W: Uncia wiesz co to jest Kacper Tomasiak? Przeczytam Ci jego wypowiedź....

D: Nie lubię cię 😑

W: No ale nie pisz myfym, ja nie mówię mhm.

D: Powiedziałaś! 

W: Nie doczytałam, proszę mi to wrócić. 

W: *chichranie* A czemu ty to piszesz?

D: Bo chcę, żebyś mi coś o nich powiedziała 🤷

W: Iksde, proszę tego nie pisać *chichranie*

Od tej Wiki nic się nie dowiemy ;0

W: Dlaczego nie napisałaś wypowiedzi K. Tomasiaka?

D: Bo za szybko mówisz 

W: Sama za szybko mówisz

D: Akurat

W: Tak, akurat

W: Aha to po to zaglądałaś do mnie, teraz zrozumiałam...

W: *Pitolenie o skokach narciarskich*

D: Dobra nie lubię cię, idę stąd. Będziesz sławna, pa xd

W: To idź sobie, nie, nie będę, Hihahohihu

To na tyle moi drodzy,

Do napisania ~

~ Diario <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie <3