niedziela, 15 stycznia 2023

71. Specjal - 10 OBSERWACJI

 Hej!

Witam Was bardzo serdecznie w specjalu na 10 obserwacji ❤️‍🔥


Na początku chcę Wam jeszcze raz podziękować <3 
Mam nadzieję, że specjal się spodoba

✨                                                                                                                                                                              ✨

><


W razie, gdyby film nie działał, 

✨                                                                                                                                                                              ✨


><

A raczej sesje. Nie dodaję podpisów, bo nie chcę, aby specjal był męczący (o ile wiecie, o co mi chodzi)
1. Sesja świąteczna




2. Sesja James'a






3. Króciutka, stara sesja owieczki


4. Sesja u babci 




✨                                                                                                                                                                              ✨


><


Pytania od Torineko
1. Jaki charakter i jaką osobowość ma Spike? (Tylko nie pisz, że jeszcze nic mu nie wymyśliłaś :D)
Wymyśliłam ;D 
W podstawówce był typowym chłopakiem, w którym kochały się wszystkie dziewczyny. Jest z reguły miły i pomocny, ale nie zawsze - jeśli ktoś mu zajdzie za skórę, to szkoda gadać.
2. Skąd pomysł na imię Isla? Jaki ma charakter i jaką ma osobowość?
Z książki pt. "Kocia Kawiarenka'. W sumie jest po prostu miła, bardzo przyjazna. Raczej nie ma wrogów. Można też powiedzieć, że to taka typowa psiapsi ✨
3. Które dodatki do LPS lubisz najbardziej? (jedzenie, picie, zabawki, kosmetyki, sprzęty związane z nagrywaniem filmów / robieniem zdjęć - aparaty, kamery, a może wolisz inną kategorię dodatków?)
Hmm... Lubię przedmioty codziennego użytku realistycznie wykonane, ale w rozmiarze dopasowanym do petków ❤️
4. Który jeden dodatek do LPS lubisz najbardziej?
Butelkę z korkiem, którą dostałam od Hippie ✨
5. Zanim się dowiedziałam myślałam, że Willow ma na imię Diario. Pasowałoby do niej?
Myślę, że tak, ale jednak Willow bardziej :3
6. Lubisz LPSowy serial Hasbro? Ten z Blythe.
Oglądałam tylko fragment, i średnio mi się podoba. Serial "Nasz własny świat" jest o wiele lepszy.
7. Kiedy ostatnio bawiłaś się LPS ? Pamiętasz jaka to była zabawa?
Na pewno niedawno, ale nie pamiętam w co xd
8. Czy myślisz, że fajnie by było gdyby Hasbro (wy)produkowało więcej fantastycznych zwierząt? Gdyby oprócz smoków były jeszcze, np. jednorożce, pegazy, alikorny i inne?
Myślę, że byłoby to fajne, ale gdyby była to raczej jedna seria - aby nie wykluczać 'normalnych' zwierząt.
9. Jaka jest Twoja ulubiona rasa psa? (Jaka w wersji LPS, a jaka w realu?)
W LPS'kach są to collie, a irl Cavaliery :D
10. Który własnoręcznie zrobiony dodatek było Ci zrobić najłatwiej?
Chyba któryś z portfelików, jak już nabrałam wprawy (:
11. Który własnoręcznie zrobiony dodatek było Ci zrobić najtrudniej?
Portfelik z folią aluminiową (dla błysku i koloru), która ewidentnie nie współpracowała xD
12. Czy masz jeszcze jakieś inne hobby oprócz LPS, pluszaków i scrapbookingu? Jeżeli tak to jakie?
Koty i wszystko co z nimi związane, Lego i trochę książki c:
13. Lubisz czarne koty? (i jeżeli chodzi o petshopy, i jeżeli chodzi o real)
Tak! Kocham wszystkie koty, a czarne nie są wyjątkiem. Są takie tajemnicze ✨
14. Czy nazwa Diario oznacza, że ten LPSowy blog to jest taki jakby Twój LPSowy pamiętnik?
W sumie to nie wymyślałam jej z tego względu, ale bardzo ciekawa interpretacja! :D
Stwierdziłam, że mój nick powinien mieć coś wspólnego ze mną, a jako że przez jakiś czas pisałam pamiętnik - padło na Diario.
15. Bardziej podobają Ci się petshopy z generacji 2 czy z tych nowszych? Dlaczego?
Oczywiście, że G2 ❤️ są lepiej wykonane, bardziej 'kolekcjonerskie', jest ich (Chyba, informacja niepotwierdzona) więcej, jest wiele ciekawych zwierzaków i ogólnie po prostu je uwielbiam (':
16. Chciałabyś, żeby generacja 2 wróciła do sklepów? Czy masz jakieś obawy / zastrzeżenia / oczekiwania jeżeli chodzi o ten pomysł? A może wolałabyś, żeby to nie generacja 2 wróciła, ale te nowsze?
Oczywiście wolałabym, żeby to G2 wróciła do sklepów, ale z g5-tek na sklepowych półkach też bym się ucieszyła. Jeśli chodzi o moje oczekiwania, to najlepiej, aby były bardzo podobne do starszych, ale nie takie same.
17. Którego jednego LPS POP najbardziej chciałabyś mieć i dlaczego akurat tego?
Shorta #125, bo jest po prostu przecudowny ❤️
18. Którego jednego LPS nie POP najbardziej chciałabyś mieć i dlaczego akurat tego?
Persa #1063, bo jest śliczny ❤️  Udało mi się go upolować za 20 zł i kiedy to czytacie, prawdopodobnie już go mam.
19. Co myślisz o ,,modzie'' na LPS POP ?
Są plusy i minusy, ale bardzo przeszkadza mi jeden minus - przez tą modę są okropnie drogie.
20. Gdybyś nie interesowała się petshopami to, jak myślisz, czy mogłabyś w takim stopniu zainteresować się innymi zabawkowymi figurkami zwierząt? Które to mogłyby być?
Jasne, w zasadzie to interesuję się też innymi figurkami - mam trzy figurki Collecta, 30-40 Lost Kitties i ilości niepoliczalne figurek bez konkretnej marki, głównie kotów.

✨                                                                                                                                                                              ✨

><


I oczywiście link, gdyby film postanowił perfidnie się zepsuć 


~~~~~~~~~~~~~~

Dziękuję Wam jeszcze raz, moi drodzy <3

~~~~~~~~~~~~~~
Do napisania!
~ Diario <3

PS. W międzyczasie robiliście 5000 wyświetleń ❤️‍🔥
Dziękuję ✨


9 komentarzy:

  1. Moim zdaniem bardzo ładnie wyszło ^^
    Najbardziej podobają mi się zdjęcia nr 8 i nr 15 ^^
    Gdzie sesja ze Spike'iem?
    Bardzo podobają mi się te wstawki z jeżykiem ^^ Jak to zrobiłaś?
    Bardzo lubię Twoje Q&A!
    Kocia Kawiarenka... Coś słyszałam o tej książce, chyba ją gdzieś widziałam... Polecasz? :D
    ,,Isla to typowa kociakoci'' :D
    Czy jestem jedyną osobą, której ten serial z Blythe się podoba?
    Generacja 2 LPS jest najlepsza ^^
    Don't change my mind / point of view.
    Ja jak pomyślę, że kupiłam / kupowałam (właściwe zaznaczyć) kiedyś inne figurki zabawek niż LPS (oczywiście z generacji 2) to mi szkoda... Tak, zrobiłam to świadomie. No, ale niektóre akcesoria się przydały / przydają :D
    Nazwisko Tiffany - Chocobean jest takie... kreatywne :D I imię Tiffany też bardzo mi się podoba ^^ I nazwisko Snowlight też jest ładne ^^
    Ale słodkie są te słodkości dla LPS :D
    ❤️❤️❤️ <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Spike póki co nie miał sesji. W scratchu ❤️ Jasne, jak najbardziej polecam. Nie mam jakiejś większej opinii, oglądałam mega dawno krótki fragment. Dziękuję ❤️‍🔥

      Usuń
  2. ALE SIĘ NAPRACOWAŁAŚ. Naprawdę super to wyszło. Gratulacje! <3

    -mini creatures' world

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszedł ten special, widać, że włożyłaś w to wszystko mnóstwo pracy <3 Dopiero teraz ogarnęłam, że nie obserwowałam wcześniej twojego bloga ;___; Mam w przeglądarce rozszerzenie blokujące reklamy i z jakiegoś powodu czasem wraz z reklamami ono blokuje rzeczy, które nimi nie są, na przykład ten moduł obserwacji... W każdym razie już to nadrobiłam, tak że możesz cieszyć się jedenastą obserwacją, późno, ale jednak :,)

    Petkowa Dolina wygrywa wszystko, aż zatęskniłam za czasami, gdy sama miałam petkowe miasto <3 Byłabyś świetną LPSTuberką, przyjemnie się słucha twojego głosu. Chętnie zobaczyłabym więcej takich filmików!!

    O, też mam mnóstwo figurek z innych serii (ale dużo Lost Kitties, marzenie... oni w ogóle nadal je produkują?) i też od lat marzę o #125. I też uwielbiam LPS-owe collie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję bardzo ❤️‍🔥
      Ooo, dziękuję! Na nagraniach brzmi on właśnie zaskakująco dobrze.
      Myślę, że LK nie są już produkowane, bo należały do peteczków :(

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3