piątek, 20 stycznia 2023

72. LPS random questions tag

 Hejo, 

Dzisiaj LPS random questions tag od Foto. Zapraszam :DD

1. Który figurka najbardziej przypomina ciebie z charakteru, a który z wyglądu?

W sumie trudne pytanie... Z charakteru może (*patrzy na figurki i przypomina sobie ich charaktery*) Myślę, że Toffi - trochę nieśmiała, ale ciekawa świata i pomocna. Lekko mnie przypomina xd 

Z wyglądu... Charlotte, myślę że jesteśmy podobne xd Brązowe włosy i grzywka, wszystko się zgadza. 

(Charlotte to pieseł, Toffi to szoppraczeł)

2. Lps kojarzący ci się z twoją ulubioną postacią (z filmu, serialu, książki, gry itd.)?

Raczej nie nazywam petków inspirując się postaciami, więc niestety nie mam takiej figurki.

3. Figurka, którą najwięcej się bawisz/bawił*ś?

Jestem na 90% pewna, że to Meghan....

W sumie jest to najbardziej prawdopodobne.

4. Ulubiony kolor oczek u lps?

Chyba zielony 🌲💚

5. Lps fuzzy vs cuddly?

Zdecydowanie fuzzy, albo cuddly z G4/5.

6. Ulubiona brokatowa figurka?

Fluff Kittery, mega długo była moim marzeniem 🥲


7. Najdziwniszy charakter/historia jaką wykreował*ś jakiemuś lps?

Historie, charaktery i zainteresowania Miłosza i Grzegorza, ale to temat na osobnego posta...

8. Wymarzony dodatek od lps?

Sushi, które orginalnie były z #973...

9. Lps, który stał się twoim ulubionym w ostatnim czasie, bez określonego powodu?

Może nie ulubionym, ale ostatnio nieoczekiwanie pokochałam Alice, chociaż nie bez powodu (jest to mój pierwszy LPS G2). Możemy to zaliczyć? xD

10. Najnowsze spełnione lps'owe marzenie?

Chyba longhair #954 Piccolo. Jego zdjęcie macie w poprzednim poście :3 

11. Posiadasz w kolekcji jakiegoś lps bez numerku? Jeśli tak to jakiego?

Ojj, multum. Głównie figurki z niespodzianek G5, z G2 chyba wszystkie mam z numerkami. 

12. Zwierzątko, które uważasz, że Hasbro powinno stworzyć, ale tego nie zrobiło?

Hmm... Ciekawe pytanie. NO OCZYWIŚCIE, ŻE SIERPÓWKA 

13. Ulubione trojaczki?

Chyba te kotki: kilk. Nie posiadam ich, za drogie xd

14. Ulubiona seria specjalna?

Bez chwili zastanowienia: Sweetheart ❤️

15. Figurka, która ma numerek odpowiadający dacie twoich urodzin? (Dzień + miesiąc)

Taki wiewiórecznik: 

Zdjęcie z lpsmerch.com

Okej, mamy nowy cel xD

*Okej, mamy ją już w kolekcji xDDD Cała ja*

Pytania, które dodałam:

16. LPS, do którego masz największy sentyment?

17. Ulubiony domek (może być też jakiś duży pojazd)? 

18. Ile masz powtórek i jakie to figurki?

-

I moje odpowiedzi na nie:

16. LPS, do którego masz największy sentyment?

Zdecydowanie Megan, trochę też Alice, Radar i Bella. 

17. Ulubiony domek (może być też jakiś duży pojazd)? 

Statek zwierzaków c:

18. Ile masz powtórek i jakie to figurki?

Mam jedną, jedyną powtórkę - kotkę z Keep Me, Jedna nazywa się orginalnie Misty, a powtórka Sylvia

-

To na tyle w tym poście,

Zapraszam do poprzedniej notki - specjalu ❤️‍🔥

Do napisania!

~ Diario <3 

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za odpwiedź! <3 Toffi jest prześliczna i w sumie też bym chciała zobaczyć lps'ową sierpówkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Toffi mi się bardzo podoba. Kurczę, też muszę zrobić ten tag w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Charlotte i Toffi bardzo mi się podobają!
    Ale mój szop Coco [LPS #1348] (i imiona i wygląd tych obydwóch szopów to taki matching... ❤️) bardziej mi się podoba. Tylko nie wiem czego to jest kwestia...
    Puddingi wymyśliły dla brązowego beagle imię Savana (czy tam Savannah, jak kto woli, jak komu bardziej pasuje) i mnie to imię pasuje właśnie do niego. A nie do tego jamnika, bo dla mnie to jest Ala.
    Ulubiony domek... Ekhem! Ale że tylko jeden? No to trudno będzie mi wybrać... Oczywiście będę wybierać tylko z tych własnoręcznie zrobionych pokoi, bo te fabryczne domki dla LPS są mi niepotrzebne. Nie podobają mi się i są nie-funkcjonalne. Nie mówcie / nie piszcie, że są. Bo nie uwierzę. No, ale to moje zdanie, można mieć oczywiście inne, nie tylko na ten temat.
    Ulubiony duży pojazd? Ja mam ulubione małe pojazdy :D
    No może też byłby ten statek, ale on jest wycieczkowy, a ja chcę... piracki.
    Ja powtórek z tego co pamiętam (a pamięć jeżeli chodzi o LPS to naprawdę mam robiącą duże wrażenie :D) nigdy nie miałam. No, oprócz tych w niedopuszczalnym stanie, które, gdy nadażyły się okazje, wymieniłam sobie na te w lepszym. W sensie kupiłam takie jeszcze raz, ale tym razem w dobrym (czytaj w bardzo dobrym) stanie, a tamte poprzednie oddałam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie <3