sobota, 1 lipca 2023

86. Zakupowe podsumowanie czerwca + luźne przemyślenia i plany

 No cześć, kochani :3

Zdaję sobie sprawę z tego, jak dawno mnie tu nie było, nie podoba mi się też to, że pomiędzy majowym podsumowaniem a tym nie napisałam żadnego normalnego posta. Na bloggera weszłam w celu sprawdzenia nowych komentarzy, potem postanowiłam napisać luźnego pogadankowego posta, a wtedy spojrzałam na datę i zdałam sobie sprawę z tego, że jeszcze nie zaczęłam pisać podsumowania. Także zapraszam.

Paczka 1 - Facebook / Vinted

Pewnego pięknego dnia zobaczyłam na grupce na Facebooku ogłoszenie o sprzedaży Littlest Pet Shop. Było tam bardzo dużo pięknych POP'ów i unikatów, ale jako pierwsza rzuciła mi się w oczy moja wymarzona #126. W poście znajdował się link do Vinted sprzedawcy, więc weszłam tam i czekałam na wystawienie mojego marzenia. Czekając ustaliłam sobie, że jestem w stanie dać max. 100-150zł. Tak, wiem, że to dużo, aczkolwiek stan był prawie że idealny, a chciałam ją niesamowicie. Została wystawiona za 150, niby mieściła się w moim 'limicie', ale i tak wydałam na nią wszystkie swoje oszczędności (pomimo tego, że połowę ceny zapłacili moi rodzice w ramach prezentu na imieniny). Ale z perspektywy czasu uważam, że było warto, i gdyby czas się cofnął i tak bym ją kupiła :D

W skrócie: Marzyłam, zobaczyłam, zdobyłam.

Wy też macie tak, że polujecie na jakąś figurkę od zarania dziejów, kupujecie ją za kosmiczną kwotę i zaraz wszyscy ją wystawiają taniej? Przeżyłam ten ból właśnie z moją Alexis. Kupiłam ją za te nieszczęsne 150zł, a od tego czasu widziałam ją conajmniej trzy razy w niższej cenie. No cóż, życie.

Pojawiło się już imię tej shorthairki - Alexis. Wiedziałam, że imię dla niej (i dla #125) musi być wyjątkowe, bo obie te panie były moimi ogromnymi marzeniami. Więc przeszukałam google pod kątem ładnych imion angielskich (często korzystam z tego sposobu, polecam), wypisałam sobie listę tych najlepszych i wybrałam - Alexis i Elizabeth. O imieniu tej drugiej pisałam więcej w "jej" podsumowaniu, także tu nie będę się rozpisywać. Co do Alexis - trochę to dziwne, ale to imię kojarzy mi się z wodą i morzem. Tak samo jak ta shorthairka. Uważam, że pasuje idealnie i jest dość takie niebanalne.


I mamy naszą gwiazdę wieczoru. Bardzo ją polubiłam, miała już nawet swoją sesję, której część umieściłam na Instagramie. Nie będę się już tu rozpisywać na temat tego kiciu, zrobiłam to we wstępie. Sama się sobie dziwię, że aż tak się rozpisałam :>
(Na żywo jest dużo śliczniejsza, zdjęcie wyszło niekorzystnie)


Dostałam ją gratis :> Paczka ogólnie była ślicznie zapakowana, dostałam nawet urocze, misiowe naklejki, których użyję do udekorowania domku dla mojego petshopowego Puszka. 

Paczka 2 - Facebook / Vinted


Ta shorcia jest po prostu prześliczna <3
Od zawsze podobał mi się ten jasny wariant, w którym nosek ma inny kolor niż cieniowanie. Naomi kupiłam za 70zł, sama zaproponowałam taką cenę. BYĆ MOŻE przepłaciłam, ale koleżanka ma tak piękny stan <3 
Jest jednym z piękniejszych egzemplarzy #5, jakie w życiu widziałam<3

-----------------------------

Podsumowanie

Zdobyte w czerwcu figuki: 3. Nie wiem, co się ze mną dzieje :'')
Ważniejsze osiągnięcia w czerwcu: spełnienie swojego marzenia (#126)
Ogólna liczba figurek pod koniec czerwca: 619

------------------------------

Petek miesiąca

W komentarzach możecie zagłosować, który petshop z tego posta najbardziej Wam się spodobał. Petek, który będzie miał najwięcej głosów, wygrywa! Wyniki będą przed licpowym podsumowaniem w zakładce Petki Miesiąca. Jeśli między kilkoma figurkami będzie remis, decydujący głos będzie miała moja siostra.

-----------------------

No więc tak. 
Dlaczego tak długo nie było postów? Jakoś nie miałam motywacji, totalnie. Teraz są wakacje, więc teoretycznie mogłabym wstawiać posty nawet raz, dwa razy w tygodniu, ale to wszystko zależy od aktywności pod postami i ilości komentarzy, bo to mnie motywuje najbardziej <3
Od czasu ostatniego posta w mojej kolekcji zmieniło się bardzo dużo. Lekko zmieniłam podejście do kolekcjonowania, skupiłam się na spełnianiu swoich plastikowych marzeń i kolekcjonowaniu POP'ów, bo po prostu sprawia mi to radość. Większość figurek zdjęłam z półek (nie czuję, że rymuję) i przeprowadziłam do woreczków strunowych. Początkowo na wierzchu miały zostać tylko POP'y, unikaty, figurki, do których mam sentyment, longhairy (ze względu na ogony), ośmiorniczki i rodziny. A jak wyglądało moje czyszczenie figurek? " O, ładny jesteś. Nie chcę cię zamykać, będziesz na wierzchu". I tak mniej więcej do co trzeciej figurki. Mam cichą nadzieję, że po pierwszym czyszczeniu tych reprezentacyjnych figurek schowam połowę do woreczków. Cały czas próbuję sobie wytłumaczyć, że chowanie figurki do woreczka nie jest równoznaczne z pozbywaniem się jej, ale ✨coś mi nie idzie✨. W zasadzie to jeszcze nie skończyłam workowania kolekcji, kiedy skończę, na pewno nagram film / zrobię posta. Ta pierwsza opcja jest mniej prawdopodobna, ale chciałabym w niedalekiej przeszłości nagrać jakiś film z głosem, bo te ze specjalu są dość ✨nieaktualne✨.
Obecnie chciałabym się skupić na zbieraniu POPeuszy, unikatów i swoich marzeń, bo chwilowo nie mam ochoty niczego maniować.

Do napisania Kochani, niech moc będzie z Wami<3
~ Diario <3






25 komentarzy:

  1. Jeżeli TY nie masz motywacji to co JA mam powiedzieć... (?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak poza tym to co się stało z zakładką ,,Historie o LPS'' ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był niestety za mały odzew :<

      Usuń
    2. A dałaś to na prywatne czy usunęłaś?
      Są tacy, którzy pod wszystkim mają za mały odzew

      Usuń
    3. Dałam na prywatne (:

      Usuń
    4. To chociaż tyle, że to co wymyśliłam się nie zmarnowało (:

      Usuń
    5. Jak ja bym tak miała dawać na prywatne wszystko pod czym mam za mały odzew to bym nic / prawie nic nie miała na moich social mediach.

      Usuń
    6. Planuję kiedyś wrócić coś w tym stylu, ale może w trochę innej formie (:

      Usuń
  3. Dziesięciotysięczne wyświetlenie here, gratuluję :,) Głosuję na Alexis, wraz z #125 jest moim sporym marzeniem od wielu lat. Nigdy nie zwracałam uwagi na Olgę, ale im dłużej się w nią wpatruję, tym bardziej się do niej przekonuję. No i jakoś pasuje do niej to imię. Co do Naomi, rzadko widuję ten wariant, a jest śliczna, taka nietypowa.

    ~loke (jestem zalogowana na koncie, ale nie mogę go tu wybrać, nie wiem, czy się pokaże po publikacji)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh jak zawsze nie mogę się zalogować na bloggerze. Fajne figurki! Alexis jest piękna, pamiętam, że kiedyś mega chciałam ją mieć, ale jakoś tak... Minęło. W ogóle, potrzeba posiadania nowych figurek minęła, odkąd nie siedzę z mamą na vinted XD
    Chciałam też powiedzieć, że wow, piękny wygląd bloga! :ooo cudnie serio <3
    - zoxuli
    [kryształowe królestwo lps]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie minęła (ostatnio / na zawsze, oby... nie?) chęć miecia spełniania swoich LPSowych Marzeń (straszne wiem) , że nie mam ochoty przekopywać czeluści ,,tylko'' i AŻ dwóch internetowych serwisów sprzedażowych, bezdyskusyjne korzystanie akurat już od jakiegoś czasu odnosi się tylko i AŻ do tego jednego...
      Mam już póki co / na ten moment, dość wyszukiwania wciąż tych samych LPS, bo nie trafne ogłoszenia (tak wiem filtracja jest - un-abled) , nie precyzowana do tego przez te serwisy oraz przez samych tych sprzedających, a do tego pseudo-negocjacje prowadzone z tymi pseudo-sprzedającymi i w ogóle jakiekolwiek umawianie się na pewny czy ewentualny zakup LPS figurki są bardzo denerwujące, frustrujące... I unfine.
      No i wiadomo - figurka nie taka, stan nie taki, brak dostępności, przystępności...
      Szczerze? Zastanawiam się więc jak to możliwe (ale serio... : why?) , że spełniłam tyle moich lpsowych marzeń, niektóre naprawdę VERY BIG ...
      I, że jeszcze żyję xD Xd
      bikoz of dys
      ----------------------------------
      So (więc) na jakiś czas ( I mean, myślę, że dość bardzo długi ) nie będę wyszukiwać już tego, bo naprawdę nie mam chęci, ochoty, siły, zdrowia... do tego XD
      ...
      Pewny rodzaj ,,tragizmu'' owej sytuacji jednak nie wystarczył, aby pozbawić mnie
      Mojego Wrodzonego Memiarstwa
      ~ Torineko
      (wraz z Pumpkin vel Gretą XD, pozdrawiam Diario ! <3)

      PS

      - No dramat!

      - Tia...

      I mean, może to smutne, ale na pewno prawdziwe.

      Usuń
    2. Dziękuję, zoxuli ❤️

      Usuń
    3. Teraz to już of course & officially Kris

      Aczkolwiek Diario, może kiedyś jakąś notka by była na Twoim LPSowym Blogi odnośnie motiwejszyn do kupowania LPS i / lub poradnik czy coś tego?

      Jakby co to nie skończyłam z tym definitywnie, a po prostu, ale wiesz... Motiwejszyn ni ma, a przecież LPSowe Marzenia Moje, te jakie jeszcze zostały się nie spełnia same xd

      Albo ogólnie jakieś porady odnośnie tego xd czy coś
      Nie musisz oczywiscie

      - Torineko & Greta Pumpkin

      Usuń
    4. Szczerze sama mam problem z motywacją do kupowania figurek i robię to coraz rzadziej, ale kto wie... Dzięki za pomysł, zobaczę, co da się zrobić

      Usuń
  5. Hej ! <3

    Diario, inne petshopy w tym poście też są ładne, ale Ja i Olgusia uważamy, że to jej należy się wyróżnienie. Przynajmniej to, na ten miesiąc XD

    Zresztą myślę, że już i tak dostała wyróżnienie, bo inaczej to by nie była przez Ciebie kochana ://// * sad sadly sadness *
    Wiem, że to smutne, ale prawdziwe. Tak też zresztą tam napisałaś, że nie zwróciłabyś na nią uwagi.

    Olga to jest memowiczka jakich mało XDD

    Ale i tak nie przebije ona Grety :D

    Greta:
    Byłoby fine, gdybyś zamieściła w tej zakładce z tymi LPSkami Miesiąca MEM Torineko uzasadniający jakoby wygraną Olgi xd Jak Torineko Ci już go wyśle <3

    I'm sorry / Not sorry
    Ale wygląda na to, że nic nie jest w stanie pozbawić nas Naszego (Mojego i Torineko) Memiarstwa
    XDD

    ~ Greta, pozdrawiam xd wraz z Torineko XD

    Ej Greta!
    To miało być:

    ~ Torineko & Greta

    No, jakoś tak xd
    XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To WCALE nie tak, że po poście wrzuciłam ją do pudełka, nie no, skąd
      Muszę jej poświęcić więcej uwagi, zdecydowanie... Ma potencjał.
      Jeśli wygra, to odezwę się o mema 💓

      Usuń
    2. Olga powinna być na wyróżnionym miejscu jako najlepsza memowiczka (nie autorka memu, ale jej WYSTĄPIENIE, aczkolwiek to i tak postrzegane jako memowiczka) w Twoim LPSowym Mieście, czyli w Petkowej Dolinie i... Na razie jedyna...
      (Uzasadnianie prospektywnej wygranej Olgi? Czemu nie, stwierdzam iż nie jest to zabronione, zwłaszcza, że zawsze w różnych konkursach, zazwyczaj nie LPSowych pisano jaka jedna z zasad do wziętego pod ewentualną uwagę zgłoszenia konkursowego... Dla mnie to unfine, bo nie powinno chodzić o umiejętność uzasadniania, to weri selfisz, seems I think, w złym tego określenia znaczeniu - kinda egoistic or something... Ale Olga zasłużyła, bo myślę, że ma historię, która mogła być unfine, ale jest fine)
      Mems już widziałaś, ale napisy trzeba poprawić i podpis, bo unfine są tamte czcionki, Ja potrzebuję Fancy (stylowych) czcionek ^^ A tamte były zwykle, zwyczajne... Whatever...

      - Torineko & Greta

      PS
      Jakby co
      To ja naprawdę staram się poprawnie zalogowywać, ale mój telefon mnie nie lubi i to takie unfine...

      Usuń
    3. Jesteś zalogowana, luzik
      Co do olgusi to przemyślę, ale chwilowo w Petkowej Dolinie panuje ogromne wręcz przeludnienie, brakuje miejsc pracy (xD), ale zobaczę, co da się zrobić 💓

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Wiesz co Diario
    Ja już od dawna mam tą biedronkę, ona u mnie nazywa się Czereśnia, ma dwie małe córki Truskawkę i Porzeczkę, oczywiście też biedronki.
    Od razu jak ją zobaczyłam to było takie ,,piękna, biorę'', a zresztą,, zawsze'' wcześniej miałam tylko te małe takie biedroneczki, a duża, jak na biedronkę to w sumie, nie w sumie, a po prostu - ogromną, tak opisuje LPS. Więc duża vel ogromna biedronka była... Moim Marzeniem LPSowym naprawdę, na szczęście Spełnionym... Ufff... Xd xD XD
    A i uważam że akurat ta biedronka ma najlepsze kolory i odcienie i ich tonacje (weri koloristik i know) ze wszystkich LPSowych biedronek. I ładny kolor oczu. I znaczek w oczach inny niż kropki XD ^^ Ja je bardzo lubię xd
    U Ciebie jest memowiczka i nie wiem czy kimś jeszcze, nie wiem czy i jak jeszcze będziesz jej coś jeszcze wymyślać...
    Nie znoszę owadów i robaków, ale biedronki w realu i w wersji LPS bardzo lubię ^^

    Greta mnie tu poprawia, podpowiada i przypomina, że
    memowiczka to petshop jaki stał się memem,
    a memiara to Greta, bo lubi memy, robi je i nawet w nich występuje

    <3

    Torineko & Greta vel Pumpkin (because of reason, Pumpkin to jej drugie imię)

    - Torineko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei n-i-e-n-a-w-i-d-z-ę biedronek w realu. Chodzi mi o te chińsko-azjatyckie mutanty, siedmiokropki są spoko.
      Ale w wersji Petkowej wolę małe biedronki :3 One są cute, za to te duże lekko mnie niepokoją

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Diariooooo kiedy nowy post? <3<3<3<3
    ~Kris ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję nad dużym postem 💓 Będzie mam nadzieję do końca lipca <3
      Bardzo miło, że zapytałaś ❤️

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3