sobota, 18 lutego 2023

76. Rodzina Megaus - spóźniony specjal na Dzień Kota

 Hej ❤️‍🔥

Wczoraj był światowy Dzień Kota :D

Osobiście posiadam dwa kochane koty, Puszka i Felixa. Felix jest trochę ✨pół-mój✨, nie pozwala się głaskać i przychodzi tylko do ogrodu. Z moją ukochaną myszunią Puszkiem dogadują się różnie, ale ostatnio lepiej. 

Dzisiaj przedstawiam Wam największą w Petkowej Dolinie rodzinę - Megaus. Jej nazwa wzięła się od połączenia imion Megan i Austin. Do tej rodziny należą wszystkie moje koty z G5/4 oraz ✨ trochę psów ✨. Niedawno stworzyłam drzewo genealogiczne, które ledwo ledwo zmieściło się w moim pokoju. Mam nadzieję, że się odczytacie xD










Jeśli macie koty, to życzcie im ode mnie wszystkiego najmruczniejszego ❤️‍🔥

Do napisania!

~ Diario <3

9 komentarzy:

  1. O MÓJ BORZE ZIELONY. Przecież tam muszę odchodzić dramy przynajmniej na poziomie Korony Królów! XDDDDDD

    -mini creatures world

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna rodzinka! Chciałabym zobaczyć jak u nich wyglądają "imieniny cioci". I podziwiam za stworzenie całego drzew genealogicznego na kartkach! To musiało zająć mnóstwo czasu. Ja używam strony (która co prawda służy do robienia drzew dla simsów, ale bez problemu działa też do wszystkich innych drzew rodzinnych) The Plum Tree. (Osoby dodaje się przez edit>people in tree, a znak klucza pozwala ustawiać te osoby w danym miejscu i edytować relacje, jakbyś kiedyś chciała tam pogrzebać).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna rodzina! Aż przypomniała mi się moja (a tak właściwie mojej siostry...) rodzina Makiato! W sumie post o nich byłby ciekawym pomysłem, bo są dosyć liczni, ale chyba nie aż tak jak Megaus haha
    Jakoś kilka miesięcy temu "spisałyśmy" ich w aplikacji (Familly Gem?). Jak uda mi się znaleźć linka do drzewa podeśle je tutaj w komentarzu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam! niestety da się je otworzyć tylko w aplikacji na telefonie, ale może ktoś jest ciekaw: https://www.familygem.app/share.php?tree=20230227194924

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3