czwartek, 15 sierpnia 2024

93. Luźny post

   Cześć, kochani <33

Znowu dawno mnie tu nie było, zarówno na swoim blogu, jak na Waszych :(

Wiąże się to z tym, że mimowolnie wytworzyło mi się podejście "wszystko, albo nic" odnośnie pisania tutaj. Jak może zauważyliście, obecnie na blogu posty są bardzo długie, rzeczowe, ale pojawiają się mega rzadko. I mimo, że u innych lubię czytać też krótkie, luźne posty, to u siebie raczej takich nie wrzucam, bo wmówiłam sobie, że każdy post powinien być konkretny, ciekawy i długi. I jak wszystko, ma to swoje plusy i minusy, ale w najbliższym czasie postaram się podchodzić do bloga bardziej na luzie<3 W sumie to nie wiem, z czego to się wzięło, bo na co dzień zdecydowanie nie jestem perfekcjonistką (najlepsze dowody na to to mój plecak, pokój i piórnik). Ale tak już mam i trochę wychodzę ze swojej strefy komfortu tym wpisem xD A jak tam u Was? Też macie coś takiego?<3

Przyłapałam się też na tym, że podchodzę do blogowania zbyt obowiązkowo, na przykład jeśli chodzi o dodawanie figurek do zakładki "kolekcja". Okej, niby fajnie, mieć kompletną listę swojej kolekcji, ale niestety często muszę się zmusić, żeby to zrobić, bo stało się to dla mnie czymś jak obowiązek, a nie zabawa - zrobić zdjęcia, wymyślić imiona, podpisać zdjęcia, zaaktualizować zakładkę i ilość figurek na blogu, napisać posta. Mam trochę zaległości w opisywaniu swoich nowych zdobyczy i nie mogę się za to zabrać.

To też muszę zmienić, zdecydowanie.

Ze spraw bieżących, to mam aktualnie remont pokoju i z petshopami przeniosłam się do siostry. Kto wie, może moje plasticzki w końcu doczekają się półki z podestami :> 

Tak długo nie pisałam na laptopie, że zapomniałam, z jaką siłą trzeba klikać spację i co chwilę muszę rozdzielać połączone słowa xD

Dalej nie widziałam na żywo LPS z G7, wszystkie moje figurki z tej generacji zamawiałam przez internet. Kilka razy byłam obok różnych Dino, ale zawsze w niedzielę ;") Poluję na petfluencers, ale interesuje mnie zestaw z delfinem, a online nie można wybrać zestawu. To samo tyczy się np. tub i pojedynczych figurek. Trochę lipa, nie sądzicie?

Podobnie jak afera ze smokami od Basic Fun. Większość z Was pewnie doskonale wie, o czym mówię, ale przypomnę - BF wypuściło trzy smoki. Wszyscy się ucieszyli, ale okazało się, że będą dostępne tylko na Comic Conie w USA. Bilety na ten event kosztowały dość sporo, a poza tym zostały wyprzedane dużo wcześniej. A nawet jeśli ktoś nabył bilet, to gdzieś wyczytałam, że szansa na zdobycie smoka jest znikoma przez system działania Comic Conu. A jak komuś udało się zakupić LPSka, to kolor zwierzaka był losowy.

Tyle pamiętam, poprawcie mnie jak coś<33

Moim zdaniem to mega słabe zagranie, tym bardziej, że petshopy z G7 miały być, według zamysłu BF, dostępne dla wszystkich. Widziałam, że LPScon też dostał smoki na rozdanie, ale to nie zmienia faktu, że dla większości kolekcjonerów te figurki pozostają nieosiągalne. Za to skorzystali z tego scalperzy, wystawiając smoki na ebay'u za chore ceny, nawet ich nie posiadając - przed eventem Comic Con.

Poza tym znowu słabo wyszło wyjście drugiej serii nowych petków, kiedy jeszcze nie zostały oficjalnie ogłoszone, amerykańce już mieli je na sklepowych półkach xDD (Po prostu zazdroszczę, macie mnie)

I mimo że Basic Fun popełnia sporo błędów, i tak cieszę się z tego, że petshopy dostały drugą szansę. W sumie trzecią, jeśli liczyć też te od Kennera.

Jakie są Wasze przemyślenia na temat nowej generacji? Piszcie śmiało, chętnie poczytam Wasze komentarze<33 Napiszcie też co u Was słychać! 💝

Miłego dnia, kochani, sięgajcie gwiazd!

~ Diario

4 komentarze:

  1. Napisałaś post na blogu, yay <3 !
    Oj, ja też nie mogę się zebrać i to już od bardzo dawna, żeby coś dodać na moim blogu... Wcześniej miałam tematy, łatwiej i sprawniej przychodziło mi pisanie notek... Mam checi, ale po prostu nie wiem co napisać. Kilka miesięcy temu (albo może nawet więcej) napisałam dużo postów i są na prywatnym, czekają na upublicznienie, ale nie wiem czy tak będzie. Nie chce mi się ich sprawdzać, analizować, zastanawiać się... Ale może wreszcie to zrobię. Ale chciałabym też napisać coś ,,na świeżo''.
    Dalej interesuję się LPS i zajmowanie się nimi sprawia mi przyjemność. Blogowanie o LPS to wcale nie jest taka prosta sprawa, wiem o tym, ale mam wrażenie, że wcześniej było to dla mnie łatwiejsze. Może dlatego, że kiedyś pisałam częściej, w miarę regularnie, a obecnie zdaje się, że wybiłam się z rytmu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie jest tak, że mam o czym pisać, mam dużo zaległości i dużo pomysłów, ale chęci już nie :((
      ~ Niezalogowana Diario

      Usuń
  2. Właśnie to bardzo lubię w Twoich postach, że są takie długie i dopracowane. :) Rety, przewinęły mi się gdzieś te smoki, ale nie wiedziałam, że są nieosiągalne, faktycznie trochę słabo z ich strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, zawsze się staram, żeby takie były<3
      ~ Diario

      Usuń

Zostaw coś po sobie <3