sobota, 20 maja 2023

82. Zakupowe podsumowanie kwietnia

 Czeeść<3

Trochę dziwnie jest pisać podsumowanie kwietnia w drugiej połowie maja, i to jedną ręką, słuchając dziesięciogodzinnego loop'a Heat Waves. No cóż mogę powiedzieć, przechodzimy do sedna.

Jak na mnie, ten (w sumie to tamten) miesiąc był dość mało obfity w zakupy (przecież np. w marcu kupiłam 65 plasticzków). Za to spełniłam swoje octopusowe marzenie i wygrałam konkurs na LPS u Kotukana ❤️

Paczka 1 - Konkurs u Kotukana 💖

Te cudowne maluszki były nagrodą w konkursie,  który udało mi się wygrać 🥳 Imiona wymyśliłam im takie, aby kojarzyły mi się z Kotukanem💖


Urocza jest, ładne ma kolorki. Jest z tego samego zestawu, co jej ✨kolega z paczki ✨. 


Nie mam dziś totalnie weny do opisów, ewidentnie upał mi nie służy. Jak już - to tylko i wyłącznie na plaży. 

Paczka 2 - Facebook/Vinted


W zasadzie wygląda dość ✨ ekskluzywnie✨. Piękne kolorki i diamenty w paczodołkach 💗 Pizza była gratis💖


Zarówno jego, jak i Lilu kupiłam po 5 zł. Odmalowałam mu nosek i dodałam serduszko,  bo jakoś tak smutno wyglądał. 
Jest synem Loli i Luke'a, bratem Lilu. Jest spokojny i cichy. Marzy o zostaniu fryzjerem.


Jest zupełnym przeciwieństwem brata. Odważna, nieco porywcza. Jej pasją jest boks (póki co z workiem) oraz.... Zabawa w piaskownicy. Bo czemu nie.
Paczka 3 - eBay, Stany Zjednoczone 


Moje wymarzone maleństwo ❤️ Łącznie z dostawą wyszło za nią ok. 100 zł. Gratis dostałam dodatki, naklejki i kupon na następne zakupy. Michelle jest po prostu śliczna i cudowna ⭐💓 Zwiedziła w swoim życiu więcej niż ja 😫
Paczka 4 - Facebook/Vinted 


Na żywo jest jeszcze piękniejsza 💖💓 Jest najlepszą przyjaciółką Mai, nieśmiała i skromna.

Majsonek miał lekko odmalowywane oczko😌Jest zupełnym przeciwieństwem Penny, odważna i ciekawa świata. Jej pasją jest modeling i fotografia.

-----------------------------

Podsumowanie

Zdobyte w kwietniu figurki: 8 - Ojj, słabiutko. 

Ważniejsze osiągnięcia w kwietniu: Pierwszy zakup z eBaya 💖

Ogólna liczba figurek pod koniec kwietnia: 611 

------------------------------

Petek miesiąca

W komentarzach możecie zagłosować, który petshop z tego posta najbardziej Wam się spodobał. Petek, który będzie miał najwięcej głosów, wygrywa! Wyniki piątego czerwca w zakładce Petki Miesiąca. Jeśli między kilkoma figurkami będzie remis, decydujący głos będzie miała moja siostra.

-----------------------

I tyle w tym poście! Niech moc będzie z Wami, trzymajcie się i..

Do napisania!

~ Diario <3





12 komentarzy:

  1. Fajnie, że napisałaś <3
    Na początku posta przeczytałam najpierw PLASTICZNIKÓW.
    Lou ma ładne serduszko, ale przez nie wygląda dziewczęco i można się pomylić... (?)
    Czy wybierając imiona dla tych dwóch kociaków inspirowałaś się może serią szkicowników Lilla Lou ?
    Popraw mnie jeśli się mylę, ale jeżeli chodzi o ten zakup OŚMIORNICZNIKA z Ebay'a to myślałam, że chodzi o tego
    nie-brokatowego brazylijskiego. Chyba, że ten też ma / miał być (?)
    Mnie najbardziej podobają się Lou, Lilu, Penny i Maja.
    Tylko na kogo by tu zagłosować...?
    Myślę, że Lou i / lub Maja, nad której zakupem, swoją drogą, jakiś czas temu się zastanawiałam.
    Tak, to jeden z tych CZIŁAŁICZNIKÓW...
    Tylko nie wiem czy można (za)głosować na dwa FIGURECZNIKI.
    W razie czego wybiorę jedno z nich.
    Nie to że inne imiona nie pasują, ale jakoś imię Maja szczególnie mi pasuje do tego CZIŁAŁICZNIKA <3
    Tymczasem Torineko: Nazwałam Maja LPSową pszczółkę, a potem chciałam jeszcze tak nazwać LPSowego kota, ale jednak wzięłam inne imię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 💖
      No cóż, miałam duże wątpliwości co do płci Lou (';
      Nie, wymyśliłam je po prostu tak, aby do siebie pasowały<3
      Nie, od początku chodziło o Miszelkę :>
      Jak najbardziej można głosować na dwóch osobników, dzięki za głosy ^^

      Usuń
  2. MAJA OCZYWISCIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby ten niebieski to już takie nawiązanie do wakacji?
    Widzę też, że zmieniłaś nazwę swojego bloga na Petkowa Dolina, czyli tak jak nazywa się Twoje miasto LPS, fajnie ^^ Ale Księżycowa Przygoda też jest fajna ^^
    Ja jakiś czas temu też chciałam zmienić nazwę mojego bloga (czytaj: zastanawiałam się nad tym) i też nazwać go tak jak nazywa się moje LPSowe miasto, ale wtedy w nazwie mojego bloga nie byłoby mojej nazwy, czyli Torineko. Dlatego na razie się wstrzymałam z tym pomysłem. Ale może połączę te nazwy, jeszcze zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak (: Póki co zostawiłam jeszcze w nawiasie starą nazwę 💙

      Usuń
  4. Diario, a co zrobiłaś z filmami z Twojego kanału na YT ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustawiłam na niepubliczne, totalnie mi się nie podobały

      Usuń
    2. Będziesz jeszcze za jakiś czas coś działać z filmami czy na razie nie?
      Mój Twój ulubiony short to ten z OŚMIORNICZNIKIEM HELIKOPTERNICZNIKIEM.

      Usuń
    3. Raczej nie póki co 💓

      Usuń
  5. I ta Michelle ze stanów xdd

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie <3